“Ia Adalah Tindakan Prov0kasi” – Akhirnya Rihana ‘Buka Mulut’ Pasal Isu Jatuh T4lak

Sejak minggu lepas, bermacam-macam spekulasi yang muncul akibat pergolakan perkahwinan  Rihana Oksana Gorbatenko dengan Sultan Kelantan, Sultan Muhammad V.

Terkini, bekas ratu cantik Rusia itu tampil memberikan respon. Menerusi Malaysiakini & Sinar Harian. Rihana mendakwa khabar angin tersebut tidak benar.

Kami tidak pernah bercer4i”

Menurutnya, kes lafaz cer4i pada Jun lalu di Singapura yang digembar gemburkan itu tidak benar sanama sekali. Kata Rihana, beliau tidak pernah menjejakkan kaki ke Singapura.

“Secara peribadi saya tak pernah dengar sebarang tal4k dijatuhkan secara bersemuka kepada saya.

“Saya di Rusia bersama dengan anak. Saya dan anak tidak pernah menjejakkan kaki ke Singapura pada Jun lalu untuk bercer4i,” 

Rihana turut mengutuk langkah pihak tidak bertanggungjawab menyebarkan sijil percer4ian membabitkan dirinya dan Sultan Muhammad V.

Malah, Rihana juga turut menegaskan bahawa mereka tidak pernah bercer4i.

Ia adalah tindakan prov0kasi. Kami tidak pernah bercer4i”

Dia  juga menyatakan rasa sayang dan cinta pada suaminya masih menebal, malah percaya Sultan Muhammad V akan memberi sepenuh kasih sayang pada zuriat mereka.

“Saya sayangkan suami saya. Saya percaya dia akan mengambil berat mengenai anak kami,”

Terdahulu, kahabr angin mengatakan bahawa Sultan Muhammad V telah menjatuhkan t4lak 3 kepada Rihana, gambar sijil pencer4ian tersebar di media sosial.

Sumber : Lobakmerah

Be the first to comment on "“Ia Adalah Tindakan Prov0kasi” – Akhirnya Rihana ‘Buka Mulut’ Pasal Isu Jatuh T4lak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*