“Akib4t banyak tengok mummy buat review” – Gelagat Wira anak Betty Rahmad review rumahnya cuit hati ramai

Betullah orang kata, anak-anak kecil ini mudah belajar sesuatu bila ia dah menjadi kebiasaan. Apa yang dia lihat dan dengar itu yang dia akan ikut. Begitu juga anak kepada selebriti Betty Rahmad, Ardy Wira yang kini berusia 4 tahun.

Gelagat dan kepetahan Wira bila bercakap macam orang dah besar. Tambah pula dalam satu video terbaru yang dikongsikan oleh Betty, menunjukkan dia telah menunjukkan seluruh rumahnya itu telah menarik perhatian ramai.

Sebelum ini, ibunya iaitu betty banyak mendedahkan Wira dengan dunia merakam video melalui video resepi masakan yang dikongsikan di platform yang membuatkan Wira suka apabila merakam video menggunakan suaranya.

Kali ini, Wira telah mengambil peluang untuk menunjukkan “review” rumah mereka. Setiap inci rumah mereka diceritakan dengan terperinci termasuklah sambal ibunya itu pun tidak ketinggalan. Comel betul sesi review rumah yang dilakukannya itu.

Video:

@bettyrahmadali MasyaAllah Tabarakallah inilah akibat banyak tengok mummy buat review 😂 Doakan Wira membesar dengan sihat & jadi anak soleh. Aamiin kan pls! 🤲❤️ #fyp #tiktokmalaysia #foryoupage #housetour #toddler #3years11monthsold ♬ original sound – Betty Rahmad | Sambal Queen

Ketika diterjah ke ruangan komen, rata-rata warganet tergelak besar apabila menonton video itu dan tidak kurang juga yang memuji kecomelan Wira yang semakin comel dan semakin cerdik.

Komen Netizen:

 

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber: Satkoba

Be the first to comment on "“Akib4t banyak tengok mummy buat review” – Gelagat Wira anak Betty Rahmad review rumahnya cuit hati ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*