[Terkini] ‘Berseri Sangat Wjahmu..’ Fatma Prgi Mnyusuli Anak Ketiganya, K0ma Selepas Bersalin.

Kota Bharu : Seorang wanita dan juga ibu kepada tiga cahayamata disahkan mninggaI dunia ketika dirwat di HRPZ selepas 2 minggu k0ma akibat k0mplikasi selepas melahirkan anaknya yang ketiga.

Mngsa Siti Nurfatma Daud,34, dimasukan ke Hspital pertengahan November lalu selepas melahirkan anak ke 3 nya namun anak ketiganya itu mninggal dunia dan puncanya tidak dapat disahkan.

Sejak itu arwh dirwat di Hspital namun setelah 2 minggu arwh Fatma atau lebih mesra dengan panggilan Kak Chik disahkan men1nggal dunia pada jam 5 pagi 27 November 2022 lalu.

Arw4h mninggalkan Suami En Asri Nawani bersama dua anak yang masih kecil, sbak Iuahan keluarga dan insan insan yang mengenali arw4h Kak Chik.

Walau kali terakhir kami jumpa dan bermain sama sama masa kami sekolah rendah. Tapi segala kenangan akan terus kekal dalam ingatan.

Perginya dalam keadaan sangat suci tnpa d0sa (melahirkan anak ke-3).

Allah dah berikan yang terbaik buat awak Nicegirl Fatma , damailah awak bersama anak syurga awak di sana.

” Ya Allah, ampu.ni dan rahmat1lah dia. Selamatkanlah dan maafkanlah dia. Berikan kehormatan untuknya, luaskanlah tempat masuknya.

Mandikanlah dia dengan air yang jernih lagi sejuk. Bersihkanlah dia dari kesaIahan sebagaimana Engkau bersihkan baju yang putih dari kotoran. Kurniakan kepadanya syurgaMu ya Allah” -Wan Nor ZaiHasra.

Selepas segala urusan di Hspital Selesai jen4zah dibawa ke Masjid Banggol Kota Bharu untuk disolat jen4zah sebelum dikebu.mikan disana.

Mengikut sahabat dan keluarga terdekat arwh wajah jnazah sangat berseri seri pergi dijmput ilahi dalam senyuman, moga suami serta anak anak tabah.

Suaminya En Asri amat terkesan dengan pemerg1an arwh. semalam genap 1 minggu isteri pergi buat selamanya menemani anak syurga mereka Nur Hafeeza dia akan setiasa kuat untuk dua cahayamata mereka iaitu Habib dan Hafiya. Al fatihah.

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber: Satkoba

Be the first to comment on "[Terkini] ‘Berseri Sangat Wjahmu..’ Fatma Prgi Mnyusuli Anak Ketiganya, K0ma Selepas Bersalin."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*