”Sorang Ikot Muka Daddy, Sorang Ikot Muka Mummy..” Peminat Gembira Alief Irfan Tunjuk Wajah Baby Kembarnya

31 Ogos merupakan tarikh yang paling diingati oleh personaliti media s0sial, Alieff Irfan dan isterinya Bella apabila zuriat pertama mereka dilahirkan. Lebih bermakna setelah beberapa tahun menunggu untuk hamil, pasangan ini dikurniakan sepasang anak kembar.

Kini bayi mereka sudahpun berusia tiga bulan dan kedua-duanya membesar dengan baik. Baru-baru ini, Bella ada berkongsi momen indah ketika mengadakan majlis akikah untuk kembar mereka di kampung halaman Alieff di Kelantan.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Youtuber & entrepreneur (@bellestrelle)

Menerusi IG Story Belle boleh dilihat mereka mendukung bayi kembar mereka. Ketika ini, Belle sudah sedikit terbuka untuk memperlihatkan kecomelan bayi-bayi mereka yang diberi nama Ayla Medina dan Ayden Maleeq.

Menerusi Instagram twins_aylaayden, pasangan ini berkongsi wajah anak-anak mereka ketika usia 43 hari. Pasangan ini mengadakan sesi fotografi khas untuk merakam detik indah mereka sekeluarga dengan tema kuning dan coklat.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by The one and only official account (@twins_aylaayden)

Tambah Bella, wajah bayi kembarnya ini banyak berubah berbanding pada awal kelahiran mereka. Menerusi ruangan komen,  ramai yang melihat raut wajah Ayla lebih seiras dengan Alieef manakala Ayden pula lebih banyak mengikut wajah Bella.

Jelas kelihatan wajah bahagia pasangan ini ketika sesi fotografi dijalankan. Memang comel betul Ayla dan Ayden ni! Semoga mereka berdua membesar dengan sihat dan menjadi anak-anak yang sentiasa membanggakan kedua orang tua mereka.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by The one and only official account (@twins_aylaayden)

Perkongsian ini mendapat lebih 30 ribu likes daripada warganet. Ramai yang ger4m melihat kecomelan wajah kembar Ayla dan Ayden ini. Antara komen-komen :

”Ayla ikot muka daddy, ayden ikot muka mummy. Alaa comelnya keluarga kecil Alieff dan Bella.. “

” Muka Ayden sekali pandang ada iras anak adik Alisya. Nurun Alieff sebijik twin ni. comel sangat.. “

” Comelnya, macam pegang anugerah tapi comel g1la doo.. Banyak ikut muka Alieff kembar Ayden Ayla ni.. “

” Masyaallah comel twins semoga membesar dengan sihat, menjadi anak yg soleh dan solehah dan menjadi anak yg berbakti buat ibu dan ayah.. “

 

 

 

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber: Satkoba

Be the first to comment on "”Sorang Ikot Muka Daddy, Sorang Ikot Muka Mummy..” Peminat Gembira Alief Irfan Tunjuk Wajah Baby Kembarnya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*