“Anak-anak okey, cuma Yem nampak…” – Sempat Jumpa Sebelum Nad Zainal Dikejarkαn Ke Hospital, Bekas Suami Dedah Keadaan Anak

Pelakon wanita, Nad Zainal dikhabarkan sedang krit1kal dan dir4wat di unit raw4tan rapi (1CU) ak1bat p4ru – p4ru berd4rah. 

Berita tersebut dimaklumkan oleh rakan selebritinya, Ungku Ismail menerusi akaun Instagram miliknya pada tengahari tadi. 

Terbaru, bek4s suami Nad iaitu Muhammad Faliq Amiruddin memaklumkan bahawa pelakon tersebut ditidvrkan atas beberapa faktor untuk memperbaiki pernafasan. 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by NANAD (@nad.zainal)

Sebelum Nad dimasukkan ke hospit4l, Faliq ada bertemu dengan bek4s isterinya di rumah dengan keadaan lem4h. 

“Saya dimaklumkan sekarang ini Nad dah ditidurkan atas beberapa faktor dan sal4h satunya nak bagi dia, perbaiki pernafasan dia. Buat masa ini, saya mel4wat lagi dia di hospit4l. 

“Tapi sebelum ini, saya sempat berjumpa dia sebelum dimasukkan ke hospit4l, which is di rumah dia. Waktu itu pun saya tengok dia dalam keadaan lem4h. 

“Awalnya, saya tak tahu dia sak1t apa sebab dia hanya beritahu ada gastr1k saja dan dah pergi klin1k. Waktu itu yang saya datang mel4wat. Malam itu juga digegaskan ke hospit4l dengan ambul4ns,” ujarnya. 

Dalam pada itu, Faliq memaklumkan dia ada melawat dua anaknya iaitu Fahad Ibrahim (Yem), 6, dan Budi Kalsom (Som), setahun.

“Anak – anak okay, buat masa ini di baw4h penjaga. Tapi saya ada juga mel4wat Yem dan Som. Walaupun kami tidak duduk serumah, tapi saya tetap akan pastikan mereka dalam keadaan baik. 

“Mereka pun tak berapa faham sangat.. Cuma Yem la ada rasa – rasa sebab dia nampak mak dia masuk ambul4ns,” tambahnya lagi kepada Gempak. 

 

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber: Satkoba

Be the first to comment on "“Anak-anak okey, cuma Yem nampak…” – Sempat Jumpa Sebelum Nad Zainal Dikejarkαn Ke Hospital, Bekas Suami Dedah Keadaan Anak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*