“Kisah Pulak, Aku Kaya Juga..” Peserta Pertama Tersingklr TerpaIingJuara, Lni Respon Ifa Raziah Mngejutkan Rmai

H4nya bert4han selepas empat minggu sahaja, peny4nyi Ifa Raziah diumvmkan sebagai peserta pertama ters1ngkir di program real1ti Terpaling Juara. Men3rvsi satu temu bual dik0ngskan di IG Terpaling Juara, Ifa berkata dia sudah menjangkakan bahawa dia yang akan dis1ngkirkan semalam.

Meny1fatkan k4lah menang sebagai ad4t dalam satu pert4nd1ngan, Ifa berkata dia akur dan terbuka menerima keputusan bahawa rezekinya hanya setakat itu sahaja.

“Ifa dah boleh ag4k dah yang akan ters1ngkir, setiap m1nggu akan bersiap sedia untuk dis1.ngkir, jadi bila dis1ngkirkan aku okay. Rezeki saya hanya set4kat minggu keempat sahaja.

“Bukan kita tak biasa masuk pertand1ngan, ini la adatnya, ada k4.lah dan menang. kita kena terima dengan hati yang terbuka.mungkin aku tak cukup bagus, ada yang lebih b4gus daripada kita,” katanya.

Sementara itu, menerusi satu vide0 dik0ngsikan di TikT0k xtra, penyanyi berusia 47 tahun itu berkata dia tidak kisah dengan apa yang diperkatakan orang ramai terhadap dirinya kerana di percaya lebih ramai yang meny0kongnya. Malah, penyanyi itu turut mengucapkan terima kasih kepada haters kerana merekalah yang men4ikkan namanya secara percuma.

“Itu kak Ifa cakap daripada awal, aku ters1ngkir atau masuk f1nal, tetap Ifa Raziah. Bukan semua orang tak suka aku, banyak yang s0kong dan suka. Yang sok0ng aku, dia tak bersuara dan tak berkata, hanya d1am serta memerhati sahaja.

“Kepada yang tak suka aku itu, aku 0kay sahaja. Tapi aku berterima kasih kerana h4ters-h4ters inilah yang bagi free mark3t1ng untuk aku, alhamdulilah. aku semakin dikenali, diperk4takan dan dipert1k4ikan. Yang ket4wakan aku pun, macam itu juga hidup kau. Aku ada pr0duk sendiri dan k4ya juga,” katanya.

INI RESP0N IFA RAZIAH LEPAS TERSlNGKlR

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber: Satkoba

Be the first to comment on "“Kisah Pulak, Aku Kaya Juga..” Peserta Pertama Tersingklr TerpaIingJuara, Lni Respon Ifa Raziah Mngejutkan Rmai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*