Lepas Tular Pasal Mizz Nina Berpisah Dengan Bekas Suami, Sekali Ini Pula Luahan Dari Tuan Badan

Berita perpisahan yang membabitkan pasangan selebriti popular, Noh Salleh dan Mizz Nina masih hangat diperkata kan di media sosial. Jadikan aku lebih baik. Menerusi Instagram Stories, Mizz Nina, 42, ber terima kasih atas doa dan kata kata semangat yang dikirim kan kepada dirinya, bekas suami dan anak lelaki, Musa. Terima kasih atas cinta, doa dan sokongan terhadap Noh, Baby Musa dan saya. Pemilik nama Shazrina Azman juga berkongsi sepotong doa yang memohon agar dirinya menjadi insan yang lebih baik. Ya Tuhan, jadi kan aku lebih baik daripada apa yang mereka fikir tentang ku. Maaf kan aku untuk apa yang mereka tidak tahu mengenai diri ini. Dan jangan hukum aku terhadap apa yang mereka kata kan kepada diri ini.

Dalam pada itu, menerusi hantaran berbeza, aktivis kemanusiaan itu berkongsi petikan surah al – Sharh ayat kelima yang menyebut tentang ujian. Maka bahawa sesungguhnya setiap kesulitan itu disertai kemudahan.Difahamkan, Noh dan Mizz Nina berpisah talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Gombak Timur pada 3 Ogos. Pada 13 Julai lalu, Noh menyangkal dakwaan perkahwinan nya bersama Mizz Nina ber depan masalah. Sekadar info, pasangan itu mendiri kan rumah tangga pada 2 Julai 2011. Sekitar April lalu, pasangan itu memperkenalkan Musa sebagai anak angkat bagi menyerikan rumah tangga mereka.

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber: Satkoba

Be the first to comment on "Lepas Tular Pasal Mizz Nina Berpisah Dengan Bekas Suami, Sekali Ini Pula Luahan Dari Tuan Badan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*