Enggan terus ‘Ded4hkan’ isu dengan Ajak, Shahrol Shiro kata dialah sahabat paling rapat

GARA-GARA berbalas komen dengan penypai radio Suria FM, Ajak sebelum ini, pelawak Shahrol Shiro terus dihujani dengan pertanyaan peminat berkenaan isu yang berlaku di antara dua sahabat itu.

Enggan memanjangkan isu tersebut dengan lebih banyak pertanyaan, Shahrol atau nama sebenarnya Shahrol Azizie Azmi, 37, menggelar Ajak sebagai sahabat paling rapat dan disayanginya.

“Dia sahabat saya. Biarlah dia hendak cakap apa.

Shahrol dan Ajak sebelum ini berbalas komen di Instagram.

“Dialah sahabat yang saya sayang dan baik dengan saya. Sebarkanlah perkara positif dan bukan negatif,” katanya.

Shahrol berkata demikian dalam satu sesi live di laman sosial miliknya pada Rabu ketika mempromosikan sebuah festival di Johor Bahru.

Sementara itu, Shahrol turut menjelaskan tindakannya memadam semua komen-komen di laman sosial sebelum ini berhubung isu itu.

“Kenapa nak ‘bog3lkan’. Katanya mahu harmoni,” jelasnya.

Sebelum ini, Shahrol menerusi satu hantaran di Instagram mend4kwa pihak pengurusan stesen radio Suria FM bersikap tidak profesional susulan tindakan bekas penyampai, Fizi Ali membuat keputusan beralih angin ke Hot FM.

Perkongsian tersebut turut mendapat maklum balas Ajak yang menyifatkan ia berat sebelah.

Dia sahabat saya. Biarlah dia hendak cakap apa

SHAHROL SHIRO

Menjawab di ruangan komen, Ajak turut mended4hkan dia pernah menangguhkan tawaran sebagai penyampai radio Suria FM kerana memikirkan persahabatan bersama Shahrol.

Ketika itu kata Ajak dia turut meminta pihak pengurusan stesen itu tidak meneruskan tindakan sam4n terhadap Shahrol kerana isu dalaman.

Kumpulan Shiro bergelar juara Maharaja Lawak Mega 2018.

Komen balas antara Ajak dan Shahrol turut menimbulkan persoalan ramai tentang hubungan mereka memandangkan kedua-duanya pernah bergabung sebelum ini dalam kumpulan Shiro.

Dalam masa sama kata ‘sahabat’ turut menjadi perhatian ramai apabila kedua-dua mereka menggunakan panggilan tersebut apabila menjawab komen di Instagram.

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber : mstar

Be the first to comment on "Enggan terus ‘Ded4hkan’ isu dengan Ajak, Shahrol Shiro kata dialah sahabat paling rapat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*