Nurse S@rat Mengandung Rawat Suami, Peng0rbanan DibaIas Dengan Masakan Pun Dah Bahagia!

Apabila kita telah berkahwin bukan sahaja untuk berkasih sayang bahkan ia datang dengan tanggungjawab. Sama ada suami atau isteri kedua-duanya ada jasa dan peng0rbanan yang perlu dilakukan dengan ikhlas dan sepanjang melayari bahtera perkahwinan agar harmoni dan bahagia.

Meskipun penat di tempat kerja, namun dalam hal mengurus keluarga tidak akan dibiarkan begitu sahaja. Akan ada satu semangat luar biasa untuk terus gigih berbakti dengan sebaik mungkin untuk menguruskan pasangan dan anak-anak.

Samalah kisahnya seperti pasangan suami isteri ini yang dikongsikan di tiktok milik Aizat Aliass.

Difahamkan sebelum ini Aizat Aliass pernah ditahan di sebuah pusat perubatan di Kota Tinggi ak1bat peny4kit semput. Apa yang menyentuh hatinya, meskipun isterinya seorang nurse yang sedang s4rat meng4ndung namun selepas tamat shift tetap gigih pergi ke JB semata-mata demi membantu mengurus suami tercinta.

VIDEO;

Setelah sembuh dan dibenarkan keluar daripada h0spital, Aizat ingin membalas jasa baik yang diberikan oleh isterinya yang selama ini sudi menjaganya dalam tempoh dia menerima r4watan di h0spital dengan sesuatu yang istimewa.

Sejurus pulang dari tempat kerja, isterinya terkejut dan teruja apabila terlihat ‘surprise’ yang diberikan oleh suaminya. Meskipun sekadar menyediakan menu yang dimasak sendiri, namun cukup bermakna. Mampu membuatkan isterinya tersenyum bahagia.

VIDEO;

Video yang dikongsikan ini memaparkan pasangan ini begitu bahagia dan telah meraih jutaan tontonan wargamaya.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen menyifatkan Aizat kerana dikurniakan isteri yang juga seorang ‘misi’  yang cukup penyabar. Dan dalam pada masa netizen juga memuji usaha yang dilakukan olehnya untuk menghargai isteri tercinta.

Komen netizen:

 

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber : sinar

Be the first to comment on "Nurse S@rat Mengandung Rawat Suami, Peng0rbanan DibaIas Dengan Masakan Pun Dah Bahagia!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*