[Terkini] ‘Selamat Jalan Mekchahh..’ AjaaI Aisyah 0tw Ke Tmpat Latihan lndustri, Nhas Di Gerik.

Gerik : Seorang wanita ma.ut tiga orang cede.ra dan dua prah dalam KemaIangan ma.ut melibatkan perodua Axia dan Toyata Avanza di Lebuhraya Timur Barat sebelum sekatan jalan raya PDRM menghala ke Gerik kira kira jam 6 petang semalam.

Mngsa yang ma.ut dikenali dengan nama Siti Aisyah Azmi, 26, yang menaiki perodua Axia disahkan mninggaI dunia ditempat kejadian.

Dalam keadaan jalan bergarisan berkembar serta basah akibat hujan Axia dirmpuh dibahagian sebelah kiri oleh Toyata Avanza.

Apa yang berlaku mengundang piIu keluarga dan insan insan yang mengenali arwh Siti Aisyah Azmi.

lnnalillahiwainna ilaihirojiun, Semoga r0hnya dccuri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman dan beramal soleh Aaminn.

Adik kepada anak murid saya, Siti Izyani Azmi, Semoga kuat ya hadapi ujian ni ya yani Madam tau awak kuat -Nurul Izzati Umi Ty.

Assalamualaikum sahabat sahabat ku yang budiman, Marilah sama sama kita bacakan alfatihah kepada adik sepupu saya yang telah kembali ke rahmatuIIah petang semalam.

Adik sepupu saya ni baik orangnya, Raya Haji baru ni duk dukung anak saya. Semalam beliau telah tiada.Al Fatehah – Khairuddin Al Azmatkhan.

Punca sebenar kemaIangan membabitkan Axia dan Avanza terbabit kini dalam s.iasatan pihak berwajib.

Arwh dalam perjaIanan ke tempat Latihan Industri nya di Pulau Pinang ketika kejadian piIu itu berlaku.

Semoga keluarganya kuat dan tabah. baru dua hari lepas 5 sekeluarga m.aut dijalan Gerik berhampiran R&R Titiwangsa membabitkan Hilux dan Alza, semoga pada yang lalu jalan terbabit lebih berhati hati dikala jalan b.asah dan cuaca hujan. Al fatihah.

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber: dbongkar

Be the first to comment on "[Terkini] ‘Selamat Jalan Mekchahh..’ AjaaI Aisyah 0tw Ke Tmpat Latihan lndustri, Nhas Di Gerik."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*