Radhi 0AG M0hon Bek4s Isteri Tarik Balik Pertvduhan

PENYANYI Radhi OAG merayu bek4s isterinya iaitu Nur Shahira Ayu agar menarik semula k3$ pertvduhan memvkul dan menced3rakan yang dilakukan terhadap wanita itu pada April lalu.

Enggan k3$ ini berpanjangan, Radhi, 45, berkata, dia sudah membuat permohonan maaf kepada bekas isterinya itu dan berharap ia dapat diselesaikan dengan cara baik.

“Saya kalau boleh nak selesaikan cara baik, tak nak panjangkan isu hal rumah tangga ni.

Radhi rayu bekas isteri tarik balik dakw4an.

“Saya nak ambil satu petikan daripada Ayu yang mengatakan ia kelakar dan bagi saya perkara ini memang kelakar.

“Kalau ia kelakar jadi saya mer4yu agar jangan teruskan dan tarik semula k3$ ini dan saya tak kisah kalau dia buat apa-apa selepas ini sebab tuduhan pun sudah berlaku malah saya sendiri pun sudah minta maaf. Tiada guna sekiranya lanjutkan k3$ ini kalau boleh selesai cara baik,” katanya kepada mStar.

Radhi berkata demikian ketika ditemui di Mahkamah Majistret Petaling Jaya, Selangor pada pagi Rabu.

Pada 20 April lalu, Radhi dit4han di kawasan kediamannya di Kota Damansara, Selangor selepas dipercayai memvkul bekas isteri, bagaimanapun penyanyi ini mengaku tidak bers4lah atas tudvhan itu.

Dalam pada itu, Radhi memberitahu dia meminta pertolongan daripada bekas ibu mertuanya untuk menghubungi Ayu berikutan mahk4mah telah menetapkan syarat dia tidak meng4nggu bekas isterinya itu sehingga k3$ ini selesai.

“Saya berhubung melalui mak dia sebab lepas bercer4i kami bl0ck sesama sendiri, jadi daripada mana timbul isu g4nggu dia?

“Saya agak r4lat sebab ini hal rumah tangga, jadi selesaikan cara baik… yang paling penting anak-anak, fokus kepada mereka itu lagi penting,” ujarnya.

Sementara itu, peguam yang mewakili Radhi iaitu Haziq Aizuddin Subhi berkata prosiding hari ini membabitkan pengurusan k3$ serta serahan dokumen.

“Hari ini kami sudah terima laporan pengadu, kertas s1asatan daripada polis termasuk lokasi dan gambar yang did4kwa k3$an ak1bat pukvlan.

Radhi bersama barisan peguamnya.

“Kami harap dokumen yang diserahkan ini tiada penambahan daripada pihak pendakw4an, dengan dokumen inilah kami akan sandarkan dan bergantung.

“Sekiranya pihak pendakwaan tidak mahu menarik k3$ ini, kami akan lawan sehingga perbicaraan untuk dia buktikan setiap tudvhan yang did4kwa terhadap anak guam kami,” katanya.

Majistret turut menetapkan sebutan semula k3$ pada 23 Ogos ini.

Untuk rekod, Radhi dan Ayu mendirikan rumah tangga pada 14 April 2014 dikurniakan dua anak, Muhammad dan Nur Aisyah masing-masing berusia enam dan tujuh tahun.

Selepas bercer4i, Ayu dan anaknya itu menetap bersama ibu bapanya di Kota Damansara.

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber: mstar online

Be the first to comment on "Radhi 0AG M0hon Bek4s Isteri Tarik Balik Pertvduhan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*