Patut lah selalu hilang, rupanya ini tempat si bulus tidur

Jika video yang memaparkan haiwan seperti kucing memang akan menjadi perhatian netizen di media sosial kerana kucing adalah haiwan peliharaan yang selalu ada dalam kehidupan manusia dan rapat dengan manusia.

 

Malah telatah haiwan ini yang kadang-kadang manja dan jinak menjadikan kucing antara haiwan yang paling banyak dijadikan haiwan peliharaan. Sifat kucing yang selalu membuat kita selesa juga menjadi faktor utama kucing menjadi kegemaran.

Terkini, satu rakaman video telah viral di Media sosial Tik Tok yang memperlihatkan seekor kucing yang suka sedang memanjat sofa. Rupanya kucing itu dah pandai memanjat walaupun masih kecil.

 

Menurut pemiliknya sebab itu lah dia selalu hilangkan diri, rupanya kucing itu sembunyi sambil tidur di belakang kusyen sofa. Hari ini pemiliknya itu sempat melihat dan merakam saat kucing itu memanjat dan berehat sambil tidur di belakang kusyen sofa.

 

Video:

Menjengah ke ruangan komen, ramai yang berpendapat yang mungkin kucing itu sukakan ketenangan dan kesunyian dan ada juga yang mengatakan bahawa kucing mereka pun mempunyai habit yang sama.

 

Komen Netizen:

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: Satkoba

Be the first to comment on "Patut lah selalu hilang, rupanya ini tempat si bulus tidur"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*