[VIDEO] “Demi sesuap whiskas sanggup jaga rumahh” – Gelagat oyen jaga rumah buat ramai terharu

Seringkali kita mendengar dan ketahui bahawa anjing adalah haiwan yang selalu menjaga rumah apabila pemilik kepada rumah itu tiada di rumah jadi anjing biasanya ditugaskan untuk menjaga rumah.

Jarang sekali kita nampak haiwan yang yang menjaga rumah selain anjing kerana mungkin anjing ini terkenal dengan sifat gar4ng dan ramai yang takut dengan gig1tan anjing yang dikatakan boleh dij4ngkiti peny4kit merb4haya.

Tetapi pernah tak kita melihat seekor kucing yang menjaga rumah apabila pemilik rumah tiada di rumah, itu boleh dilihat apabila sebuah rakaman video telah dimuatnaik di aplikasi Tik Tok apabila seekor kucing menjadi penjaga rumah setelah pemiliknya tiada di rumah.

Rakaman video itu memaparkan dua orang polis yang datang untuk melihat rumah itu tetapi kelihatan seekor kucing yang berwarna oren sedang menjaga rumah itu membuatkan dua orang anggota polis itu teruja dan mengambil gambar si oyen sambil memanggil si oyen itu tetapi si oyen tidak memperdulikan mereka dan kedua polis itu berlalu pergi.

Video:

Menjengah ke ruangan komen, ramai yang memuji si oyen yang tidak mudah pergi kepada orang yang tidak dikenali dan juga memuji kecomelan si oyen yang menjaga rumah pemiliknya dengan amanah.

Komen Netizen:

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber: sinarviral

Be the first to comment on "[VIDEO] “Demi sesuap whiskas sanggup jaga rumahh” – Gelagat oyen jaga rumah buat ramai terharu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*