[VIDEO] “Aafiyah memang suka dengan Aunty Lofa…” Gelagat Aafiyah Pimpin Tangan Neelofa Buat Ramai Peminat Cair

Umum sedia maklum dengan selebriti terkenal yang juga seorang usahawan, Datuk Siti Nurhaliza yang sering mengadakan usrah di rumahnya. 

Berkumpul dan berkongsi ilmu agama dengan beberapa selebriti lain, maljis ilmu yang dianjurkan oleh Datuk Siti dan suami dikagumi ramai. 

Antara para selebriti yang menghadiri majlis ilmu tersebut adalah Lisa Surihani, Erra Fazira, anak serta menantu Datuk Siti, Neelofa dan Harris Ismail serta beberapa kenalan selebriti Datuk Siti.

Memuat naik beberapa keping foto serta video sekitar majlis tersebut, interaksi antara Neelofa dan anak sulung Datuk Siti mencvri tumpuan ramai. 

Video pendek yang dikongsi semula oleh seorang pengguna Tik Tok, @seorangnur dapat dilihat Siti Aafiyah berpimpin tangan dan berbual mesra dengan Neelofa. 

Menerusi video tersebut, Harris dan Neelofa memuji kepandaian Aafiyah dalam berkata – kata sehingga mencuit hati ibu serta ibu saudaranya yang ada di situ. 

VIDEO :

IMG_4129

Meninjau ke ruangan komen, rata – rata warganet turut terhibur dan senang dengan hubungan Aafiyah dan Neelofa dimana mereka menyifatkan Neelofa seorang yang diminati ramai dengan keperibadiannya. 

Komen Netizen:

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber : awani

Be the first to comment on "[VIDEO] “Aafiyah memang suka dengan Aunty Lofa…” Gelagat Aafiyah Pimpin Tangan Neelofa Buat Ramai Peminat Cair"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*