Terkejut Bila Tahu Tahu Ashira Dan Suami Umum Dah Berpisah, Ashira Tampil Dedah Punca Mereka Berpisah

Kuala Lumpur – Tiada angin, tiada ribut, penyanyi Ashira dan suaminya yang juga ahli kumpulan Indigo, Bad mengumumkan bahawa rumah tangga mereka sudah berakhir. Ashira dan Bad menerusi laman Instagram pada Khamis memberitahu keputusan itu dibuat atas persetujuan bersama. Sekadar info, Ashira merupakan ibu tunggal kepada seorang anak lelaki, Megat Shazril Haziq Hadi selepas berpisah dengan bekas suaminya pada 2015.Beliau mendedahkan kepada media bahawa telah kehilangan sumber pendapatan kerana kelab malam sekian lamanya ditutup kerana perintah kuarantin yang dijalankan di seluruh negara a.kibat penularan pandemik COVID 19 di Malaysia. Untuk mencari wang lebih, Ashira menyara kehidupan dengan menjual laksa dan menjalankan perniagaan dalam talian, namun menemui jalan buntu. Beliau turut membuat siaran secara langsung di aplikasi Bigo bagi membayar bil elektrik dan air.

 

Ashira turut mendedahkan selepas menerima berita layak ke Gegar Vaganza 7, beliau telah diusir keluar dari rumah sewanya kerana tidak membayar sewa RM 1,000 selama 6 bulan. Beliau terpaksa menumpang di rumah kakaknya manakala anaknya tinggal di rumah seorang lagi kakaknya. “Kami sudah capai persetujuan bersama, jadi kami dah sah berpisah tapi tetap berkawan. Kita memang nak berkawan sampai bila-bila,” kata Bad. Untuk rekod, bekas peserta Gegar Vaganza musim ketujuh GV7, Ashira Aziz dan Bad daripada kumpulan Indigo selamat disatukan sebagai suami isteri dengan sekali lafaz pada 11 Mac tahun lalu. Bad bergelar bapa tunggal sejak 2010 dan dikurniakan dua cahaya mata, Rayyan, 13, dan Rania, 12 manakala Ashira pula berstatus ibu tunggal pada 2015 dan memiliki seorang anak lelaki, Megat Shazril Haziq Hadi, 16.

 

Sementara itu, Ashira berkata dia memaklumkan perkara itu kerana enggan mana-mana pihak membuat spekulasi tidak betul mengenai rumah tangga mereka. Kami tak nak keluar daripada mulut orang lain sebab banyak sangat cerita-cerita yang kat luar tu yang tak betul. Jadi harap benda ni jelaslah. Tak ada masalah antara kami, kalau ada masalah saya tak ada dalam kereta ni. “Saya tak terima pertanyaan media yang ingin tahu apa punca perpisahan. Biarlah saya, dia Bad dan Allah saja tahu,” ujar Ashira. Dalam pada itu, Bad turut menjelaskan dia dan isteri mengambil keputusan untuk mengunci mulut mereka mengenai punca perpisahan mereka.

 

Saya sayang dia. Apa sebabnya kita tak boleh cerita yang penting tak ada orang ketiga. Apa-apa yang berlaku dalam perkahwinan ni, ia adalah satu aib. “Mendedahkan aib walaupun sendiri yang mendedahkan adalah dosa. Biar Allah yang tahu. Semoga tiada lagi pertanyaan mana Ashira, mana Bad? Minta semua jangan cerita benda tak betul fasal kami,” ujarnya. DIVA kasihan betul dengan nasib hidup penyanyi Ashira. Walaupun mencuba nasib menyertai program Gegar Vaganza musim ketujuh (GV7), tetapi namanya tak begitu menyerlah. Sudahnya, Ashira terpaksa kembali menyanyi di kelab disebabkan kurang mendapat tawaran membuat persembahan. Bagi yang mengetahui, sebelum ini Ashira pernah menjadi penyanyi kelab malam di luar negara. Mungkin ada yang kurang senang dengan jalan rezeki yang dipilih Ashira, tetapi jika tidak menyanyi di kelab dan hanya mengharapkan tawaran persembahan pentas, macam mana mahu cari makan? Tidak mengapalah Ashira. Apa yang penting sekarang niat Ashira mahu mencari rezeki. Kehidupan perlu diteruskan. Abaikan sahaja jika ada kritikan daripada warganet sebab Diva faham kepayahan hidup yang sedang dilalui Ashira. Bersabarlah.

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: era

Be the first to comment on "Terkejut Bila Tahu Tahu Ashira Dan Suami Umum Dah Berpisah, Ashira Tampil Dedah Punca Mereka Berpisah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*