Kini Kekasih Azri Iskandar Tampil Bersuara, Sekali Ini Yang Dia Cakap Pada Ellie Suriaty Buat Ramai Terkedu

Sebelum ini, Ellie berharap individu bernama Dr Azra yang dilaporkan kekasih kepada bekas suaminya supaya tampil munculkan diri kerana sehingga kini identiti sebenarnya masih diragui apabila tidak menjumpai sebarang maklumat terperinci di Internet. Saya tak kisah Azri mencintai orang lain, cuma saya terseksa melihat dia dengan cerita-cerita yang keluar sebelum ini. Saya mohon kepada Azra supaya munculkan diri.

 

“Anak-anak dan rakan-rakan saya buat carian di Internet tapi tidak jumpa sebarang maklumat mengenainya. Siapakah dia sebenarnya? Adakah dia sc.ammer atau peminat? Saya tidak tahu apakah permainan dia. Kalau betul bercinta jangan menyorok.

Akhirnya Tampil Munculkan Diri

 

Komposer penulis skrip dan novelis, Azra Diera Abdul Hamid, 42, menyangkal dkwaan bahawa dia adalah seorang scmm.3r seperti yang dianggap banyak pihak. Dkwaan tersebut timbul apabila maklumat terperinci tentang dirinya serta wajahnya tidak dapat dicari menerusi platform digital. Bahkan, dalam kalangan orang-orang produksi juga tidak mengenali Azra dan berpendapat bahawa Azra Diera itu hanyalah sekadar nama samaran. Mereka nak anggap apapun terpulanglah. Saya tak perlu nak muncul diri pun atas desakan atau paksaan orang lain. Saya bukan buat jnyh pun. Azri dah jumpa saya. Azri tau sejauh mana saya sayangkan dia. Saya tak perlukan orang lain untuk menilai hubungan kami. Perlukah orang yang dah tak ada kena-mengena dengan Azri ganggu hidup dia? Privacy dia? Kehidupan peri.badi dia?. Dia nak bercinta dengan siapa pun tak ada kena-mengena dengan individu tersebut lagi. Kenapa perlu nak tunjukkan rasa ins.ecure? Masih ada hati nak bersama lagikah?”, katanya.

Kalau saya scmm.3r, bukanlah Azri orangnya. Azri tengah susah sekarang. Yang tolong dia pun saya. Sc.mmr takkan cari orang yang ada masalah. Tanyalah Azri. Dia rasa macam mana bila jumpa saya. Setenang apa dia bila saya ada. Saya tak pernah minta apa-apa pun daripada dia. Saya cuma nak dia rasa happy dengan saya. Hidup tak lama. Kita tak tahu bila harinya kita akan dijemput pulang. Selagi ada hayat. Berbahagialah dengan orang yang menghargai kita,” katanya. Kalau ini dikatakan jnyh, semua yang bercinta dan ada impian yang sama adalah pnjnyh di muka bumi ini. Azra juga mengakui bahawa dia boleh pergi dan tinggalkan Azri jika dia mahu. Tapi, saya sayang dia. Saya tak sanggup lukakan hati dia. Azri makin bersemangat sekarang. Dia ada impian hidup yang dia tak pernah capai sebelum ini. Sama-sama kita doakan dia. Tengok dia berjaya. Dia dalam proses membentuk dan memperbaiki diri dia ke arah lebih baik.

 

Saya gembira tengok perubahan dia. Dulu saya kenal dia sebagai seorang lelaki yang penuh dengan rasa trt.kan, str.3s dan bermasalah. Tapi sekarang makin hilang semua itu. Boleh lihat kegembiraan dan keceriaan dia sekarang. Jumpalah dia kalau rasa apa yang saya cakap ni tak betul. Tengok sendiri dia yang sekarang ini, katanya lagi. Jelas Azra lagi, tumpuan dia dengan Azri sekarang ini adalah sama-sama membangunkan kerjaya mereka dan menghalalkan hubungan serta hidup bahagia. Seperti yang pernah saya katakan, saya tak merampas dia daripada sesiapa. Tidak daripada anak-anak dia atau mana-mana wanita lain. Bukan saya cari dia. Dia yang memunculkan diri dalam hidup saya. Ini qada dan qadar, katanya lagi.

Ditanya mengapa dia masih belum berjumpa dengan anak-anak Azri, Azra berkata, sampai masanya nanti pasti mereka akan bertemu juga. Bukan dalam waktu huru-hara sekarang. Saya pun perlukan masa untuk bertenang dengan apa yang berlaku. Mereka anak-anak pun sedia maklum keadaan kewangan Azri macam mana. Kalau saya sc.mm.r, saya tak layan Azri. Ramai nama besar lain ada di sekeliling kerjaya saya.

 

“Saya boleh tarik diri kalau ini boleh merosakkan reputasi dan kerjaya saya. Tapi, kalau Azri gila selepas ni, jangan salahkan saya. Saya dah penat sebenarnya Kerjaya saya banyak terganggu. Lagi satu, saya nak betulkan kenyataan pihak sebelah sana. Saya bukan peminat Azri Iskandar. Saya tak tengok lakonan Azri. Tetapi sebaliknya Azri adalah peminat tulisan-tulisan saya. Terang-terang, Azri sendiri yang cakap tentang hal ini dulu, katanya lagi.

Tentang bu.kti ijazah kedoktoran PhD yang diperolehinya daripada salah sebuah universiti di Seattle, Amerika Syarikat, Azra memberitahu bahawa dia tidak perlu membuktikan kepada sesiapa tentang kesahihan latar belakang akademiknya itu. Itu peribadi saya. Saya bukan minta kerja daripada sesiapa sampai perlu tunjukkan semua vitae kurikulum CV saya. Siapa pun tidak boleh paksa saya dedahkan perkara itu. Ia sangat sulit dan peribadi. Saya tidak menipu sesiapa dan tidak ada kepentingan untuk menipu. Takkan saya nak bercinta dengan Azri Iskandar sampai nak kena tunjuk habis semua ijazah saya,” katanya. Azra terkait dalam i.su perpisahan Azri Iskandar dengan Ellie Suriaty apabila Azri membuat pengumuan mahu mengahwini dan merisiknya sebelum 23 Jun ini selepas mereka dikatakan bertemu buat kali pertama 29 Mei lalu.

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: era

Be the first to comment on "Kini Kekasih Azri Iskandar Tampil Bersuara, Sekali Ini Yang Dia Cakap Pada Ellie Suriaty Buat Ramai Terkedu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*