“Yang Ini Juga Ternyata Sya!tan” – Fauzi Nawawi

Mungkin disebabkan tidak tahan menerima c4cian dan tidak mampu membalas komen-komen netizen gara-gara kontrversi isu kup4san babak lakonannya di dalam filem Anak Halal, pelakon Fauzi Nawawi baru-baru ini terp4ksa menutup bahagian komen di laman Instagramnya buat sementara waktu.

“Begitu juga di Twitter, saya tengok ramai m4ki panggil saya cel4ka b4bi. Tak apa, saya terima dengan lapang dada dan tenang walaupun kusut juga fikiran ini,” antara respons Fauzi berkaitan kontrversi tersebut.

Menariknya, walaupun kelihatan seperti berdiam diri di laman IG sendiri, Fauzi sempat membalas satu komen yang mengec4mnya di laman IG lain.

“Yang bertanya sy4itan, yang menjawab pun sy4itan yang berwajah manusia”- netizen.“Alhamdulillah, yg ini juga ternyata sy4itan,” jawapan balas Fauzi kepada komen yang mengatakan dia dan Shuk sy4itan itu.

Kurang lebih dua hari selepas memohon maaf dan berkata dia menerima segala c4ci m4ki dengan lapang dada dan tenang, mungkin tidak dapat menahan sabar apabila dirinya disamakan dengan sy4itan, Fauzi Nawawi turut bertindak menyamakan netizen tersebut dengan sy4itan.

Jika ramai yang sens1tif dengan panggilan b4bi, Fauzi Nawawi kelihatannya lebih terg4nggu dengan panggilan sy4itan.

Walau bagaimanapun setelah dua minggu, isu temubual kontrversi ini kelihatannya sudah dianggap selesai dan isteri Fauzi, pelakon Lisdawati turut berterima kasih kepada Raja Farah kerana sudi membalas mesejnya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: CARI

Be the first to comment on "“Yang Ini Juga Ternyata Sya!tan” – Fauzi Nawawi"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*