Rupa-rupanya Shah Rukh Khan tak balik rumah, ‘check in’ hotel sejak Aryan masuk penj4ra demi elak jumpa peminat dan media

 

Sejak berita penah4nan Aryan Khan yang did4kwa terlibat dalam penyalahgunaan d4d4h menjadi tumpuan ramai, rupa-rupanya bapanya yang juga aktor terkenal Bollywood Shah Rukh Khan tidak pernah pulang ke rumah.

Perkara itu dikesan selepas bintang ternama itu dilihat tiba di kediaman mewahnya yang diberi nama Mannat pada Khamis malam sebaik Mahk4mah Tinggi Bombay membenarkan permohonan ik4t jam1n ke atas Aryan.

Ia tentunya mengukuhkan lagi spekulasi sebelum ini bahawa Shah Rukh Khan tidak berada di Mannat sejak k3s ini tercetus.

Sebaliknya dilaporkan sepanjang tempoh tersebut Shah Rukh Khan mendaftar masuk di hotel Trident Mumbai.

Tindakan itu dikatakan bagi mengelak dia ditemui pihak media dan peminat yang berkampung di hadapan Mannat setiap hari.

Bukan itu sahaja, Shah Rukh Khan juga tidak menaiki kereta BMW yang biasa dilihat namun menggunakan Hyundai Creta untuk berulang-alik.

Sementara itu, Aryan dijangka keluar dari penj4ra Arthur Road pada Sabtu pagi selepas segala proses ik4t j4min diselesaikan.

Berusia 23 tahun, Aryan Khan dit4han dalam keadaan penuh kontrversi bersama beberapa lagi orang oleh Biro Kawalan Nark0t1k (NCB) di Mumbai pada awal bulan ini.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: sv

Be the first to comment on "Rupa-rupanya Shah Rukh Khan tak balik rumah, ‘check in’ hotel sejak Aryan masuk penj4ra demi elak jumpa peminat dan media"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*