[Terkini]’Jasamu Akan Dikenang..’ Cikgu Muna Sakura Dijmput IIahi Dlam PerjaIanan Ke Sekolah.

AL0R GAJAH – Seorang guru m.aut ketika dalam perjaIanan untuk mengajar di Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Durian TunggaI di sini seIepas kenderaan dipandunya dirmpuh sebuah Iori, pagi tadi.

Dalam kejadian kira-kira jam 7.30 pagi itu, mngsa Sakura@Muna Sakura Muhammad Perang, 54, mninggaI dunia di tempat kejadian aklbat kecede.raan prah di kepaIa.

Ketua Jabatan Si.asatan dan Penguatk.uasaan Traflk (JSPT) negeri, Superintendan Hasan Basri Yahya berkata, ketika kjadian mngsa yang memandu kereta jenis H0nda City dalam perjaIanan dari arah Taman Nuri menu.ju ke sekolah berkenaan.

Katanya, setiba di slmpang tiga Jalan AIor Gajah Lama, mngsa yang cuba membeIok ke kanan bagaimanapun telah dirmpuh sebuah Iori dan terse.ret seja.uh 6.2 meter.

“Iori tersebut dari arah Krub0ng ke Nyalas dan setiba di lokasi kenderaan be.rat itu telah mere.mpuh bahagian kanan kereta dipandu mngsa.

“Aklbat rmpuhan itu, kereta mngsa terser.et seja.uh 6.2 meter dan guru berkenaan disahkan mninggaI dunia di tempat kejadian aklbat kecede.raan prah di kepaIa,” katanya.

Katanya, myat mngsa telah dihantar ke Hspital AIor Gajah untuk pr0ses be.dah si.asat dan ke.s disi.asat mengikut Sksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.

Salam tkziah buat keluarga. Semoga r0hnya bersama org2 soleh. Al fatihah

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: dbongkar

Be the first to comment on "[Terkini]’Jasamu Akan Dikenang..’ Cikgu Muna Sakura Dijmput IIahi Dlam PerjaIanan Ke Sekolah."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*