[Terkini]’ Tlada Lagi Senyumanmu..’ Staf RTM, Nurul Hayati Dijmput IIahi Kereta Bertmbung.

 

SEREMBAN – Seorang penolong akauntan Jabatan Penyiaran Negeri Sembilan mau.t selepas kereta yang dipandunya dipercayai bertmbung dengan sebuah kereta lain dalam kejadian di Jalan Seremban-Kuala Pilah dekat Buklt Pu.tus, hari ini.

Mngsa , Nurul Hayati Mohammad, 44, mninggaI dunia di tempat kejadian dalam nhas kira-kira jam 6.23 petang itu.

Pegawai 0perasi BaIai Bomba dan Penyelamat Senawang, Pegawai Bomba Kanan II, Rudi Hartono Mohd. Yasin berkata, pihaknya menerima panggilan pada jam 6.36 petang.

“Sejurus tiba di tempat kejadian didapati kemaIangan melibatkan dua buah kereta iaitu Perodua Axia dari arah Kuala Pilah dan Perodua Myvi dari arah Seremban ke Kuala Pilah.

“Pemandu Perodua Myvi terseplt di tempat duduk dan kita mengambil masa 10 minit bagi mengeIuarkannya,” katanya.

Menurutnya, wanita berumur 40-an yang memandu Perodua Axia hanya cede.ra ringan termasuk seorang kanak-kanak perempuan berusia tiga tahun yang ptah kakl.

Sementara itu, rakan terdekat mngsa yang juga merupakan juruhebah Negeri FM, Jamilah Jamal, 46, memberitahu, mngsa tldak menunjukkan sebarang kelakuan peIik sepanjang bertugas hari ini.

“Kami hanya berbincang tentang kerja dan arwh tldak menunjukkan kelakuan peIik. Arwh merupakan seorang kakltangan yang ceria dan periang serta suka menolong orang.

“Saya tldak sangka kejadian ini berlaku kerana pada jam 5.28 petang saya smpat berjumpa dia dan itu pertemuan terakhlr dengan arwh,” katanya.

Salam tkziah, semoga keluarga Allahyrhamah Nurul Hayati Mohammad ditempatkn bersama org soleh. Al fatihah

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: dbongkar

Be the first to comment on "[Terkini]’ Tlada Lagi Senyumanmu..’ Staf RTM, Nurul Hayati Dijmput IIahi Kereta Bertmbung."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*