GeIagat Anzalna Nasir dan suami cvri tumpuan ramai, “SebeIum dik4cau…”

Meskipun sudah lama tidak melihat pelakon, Anzalna Nasir di kaca televisyen namun peminatnya masih sahaja dapat mengikuti perkembangan selebriti jelita ini di media sosial peribadinya.

Kini ramai selebriti telah beralih ke media sosial bagi berkomunikasi dengan lebih dekat dan pantas kepada umum dan nampaknya Anzalna Nasir antara selebriti wanita yang seringkali menjadi tumpuan wargamaya.

Apatah lagi, selepas dia tampil dengan imej bertudung mengundang ramai begitu tumpang bahagia melihatnya yang semakin kelihatan cantik.

Anzalna

Terbaharu, perkongsian di ruangan Instagram miliknya yang diikuti 3.3 juta pengikut bersama satu rakaman video ternyata menarik perhatian ramai dengan ratusan komen.

Anzalna Nasir dilihat begitu bahagia disamping suaminya, Hanif Zaki apabila dia berkongsikan perasaan senangnya kerana dapat mengembara dalam satu malam sahaja dibeberapa negara sambil feeling dengan suaminya itu sebelum dik4cau oleh anak kesayangan mereka, sweet sungguh gelagat pasangan bahagia ini!

Melalui respon-respon netizen di video itu bagi peminat gelagat comel Anzalna Nasir menarik perhatian mereka dimana dalam pada masa yang sama gaya tudung ikatnya itu ditinggalkan respon berseloroh di ruangan komen.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Anzalna Nasir (@anzalnanasir88)

“Orang lawa pakai apa pon lawa…”

IMG_20211012_044744Anzalna

“Entahlah sekarang tenang je tengok Anzalna ni”

IMG_20211012_044815

“Dari dulu sampai sekarang peminat Anzalna”

IMG_20211012_044829IMG_20211012_044846

Tunggu dulu, anda pasti tidak ingin ketinggalan untuk baca kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: HCL

Be the first to comment on "GeIagat Anzalna Nasir dan suami cvri tumpuan ramai, “SebeIum dik4cau…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*