[Terkini] ‘Jmpa Di Syurga Mama..’3 Bersaudara Iemas, lbu IongIai Ketika Jnazah Dikebum1kan.

 

Kuala Terengganu: Jnazah dua beradlk, Nur Amni Insyirah Saiful Tarmizi, 9, dan Muhammad Aryan Faheem Saiful Tarmizi, 7, yang Iemas bersama sepupunya, Nurulhasha Humaira, 11, dikebu.mikan di satu Iiang Iahad, hari ini.

Ketiga jnazah itu dikebu.mikan di tan.ah perkburan berhampiran kediaman nenek mereka di Kampung Iosong PangIima Pe.rang, di sini.

SebeIum itu, jnazah disembahyangkan di rumah nenek mereka sebaik tiba dari Hspital Setiu menggunakan kenderaan persendirian kira-kira jam 5.30 petang.

Nor Azifah, ibu kepada Nur Amni Insyirah dan Muhammad Aryan Faheem Ionglai dan terpksa dite.nangkan adik beradiknya sepanjang berada di tanah perkburan bagi melihat pr0ses pengebu.mian jnazah dua anak dan anak saudaranya sehingga seIesai jam 7 malam.

Nur Amni Insyirah, Muhammad Aryan Faheem dan sepupunya, Nurulhasha Humaira diIaporkan Iemas ketika menca.ri kepah bersama beberapa lagi sepupu mereka di betlng paslr mu.ara sungai Kampung Mangkuk, Setiu, semalam.

Dalam kejadian itu, mngsa dikatakan ke lokasi berkenaan untuk berkeIah bersama keluarga masing masing jam 9.30 pagi sebeIum ke betlng pasir jam 3 petang.

Myat ketiga-tiga mngsa ditemui secara beras1ngan antara jam 12.58 tengah malam hingga 8.15 pagi hari ini di tiga lokasi berbe.za.

Salam tkziah. B.erat uj1an keluarga ini. Semoga tbah menghada.pinya. Al fatihah.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: hm

Be the first to comment on "[Terkini] ‘Jmpa Di Syurga Mama..’3 Bersaudara Iemas, lbu IongIai Ketika Jnazah Dikebum1kan."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*