Wanita Memandu Sampai Gear Kereta Tercabvt, “Awak Tak SaIah…”

 

Kebiasaannya wanita sering kali dianggap sebagai bukan pemandu yang baik berbanding dengan lelaki. Namun itu semua bergantung juga pada skill memandu setiap individu. Baru-baru ini pula, satu kejadian melucukan berlaku pada pemandu wanita ini gara-gara gear kereta yang tercabvt semasa dia memandu.

Kejadian melucukan itu turut sama menarik perhatian netizen ditambah pula dengan reaksi wanita ini yang mencuit hati. Dalam masa yang sama, netizen turut berseloroh ini semua bukanlah salah pemandu wanita itu sebaliknya salah kereta itu sendiri.

@nazirah_suffian

Jarang MYVI ndk buat hal‼️ kali ni gear tecabutt pulak dahhh🤦🏻‍♀️

♬ Day ‘n’ Nite – Kid Cudi

Di dalam video yang dikongsikan ini, wanita itu dilihat memberhentikan keretanya di tepi jalan seolah-olah sedang mengalami keros4kan. Dia kemudiannya berkongsikan keadaan gear kereta yang dipegangnya itu di mana ianya sudah tercabvt.

Dalam masa yang sama, rakannya yang berada di sebelah turut sama berdekah melihatnya apabila gear kereta itu dilihat berada dalam keadaan yang longg4r. Malah wanita itu sempat berkongsikan keadaan gear itu yang tidak dapat digunakan gara-gara tercabut.

kereta

Situasi yang berlaku itu turut menyebabkan jalan raya sesak apabila kereta itu terpaksa diberhentikan di tepi jalan. Menurut wanita itu, punca sebenarnya adalah disebabkan skru mounting gear tersebut yang l0nggar sekaligus menyebabkan ianya tercabut.

Di ruangan komen, netizen turut sama berdekah melihat situasi lucu yang dikongsinya ini. Ada juga netizen yang tidak menyal4hkan pemandu wanita itu sebaliknya menyal4hkan keadaan kereta itu sendiri.

“Jangan risau awak tak sal4h. Yang sal4h kenapa letak gear kat situ.”

gear kereta

“Letak minyak gamat elok lah tu.”

pemandu

“Awak tak salah sump4h tak sal4h sebab awak perempuan kan. Ni semua sal4h myvi.”

komen

“Perempuan tak pernah sal4h yang s4lah gear itu sebab tercabvt.”

tik tok

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: HCL

 

Be the first to comment on "Wanita Memandu Sampai Gear Kereta Tercabvt, “Awak Tak SaIah…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*