Sweet Zizi Dan Yusuf Bahrin Jadi Bualan Netizen, “Aeril Zafrel Dan Wawa Zainal 2.0”

Pasangan bagai pinang dibelah dua ini, Zizi Kirana dan Yusuf Bahrin selepas menghalalkan hubungan mereka pada 19 September lalu nampaknya tidak henti-henti menjadi perhatian ramai.

Apa tidaknya, pasangan selebriti ini diam diam kahwin mengundang netizen memberikan pujian terhadap mereka yang tidak terpalit kontr0versi mengenai kisah cinta namun kini ramai merasa tak keruan melihat gelagat sweet Zizi Kirana dan Yusuf Bahrin selepas bergelar suami dan isteri.

Dalam pada kedua-dua selebriti ini menjadi perhatian wargamaya, ada juga yang berpendapat bahawa Zizi Kirana dan Yusuf Bahrin seperti pasangan selebriti, Wawa Zainal dan Aeril Zafrel dimana mereka juga antara yang disukai ramai.

Dalam perkongsian salah seorang pengguna TikTok ini ternyata turut menarik perhatian netizen dengan ratusan komen dimana gelagat sweet Zizi Kirana dan Yusuf Bahrin menjadi bualan lagi.

Sehubungan video pasangan ini dimuat naik semula di ruangan TikTok terbabit, mereka turut mengundang netizen single meninggalkan bermacam-macam komen seloroh terhadap kedua-dua selebriti ini.

@ananoorhana

yg single boleh cepat2 kawen ni 😁😁 ##zizikirana ##yusofbahrain ##fyp ##fypdongggggggg ##fypage ##fypシ ##fypシ゚viral ##husbandwife

♬ original sound – Ana Noorhana

Yusuf Bahrin bagaimanapun turut dikatakan salin tak tumpah seperti Aeril Zafrel dimana selain wajah, peminat pasti sikapnya juga seperti pelakon tersebut.

“Bila tak pernah tengok pasangan tu rapat sebelum kawen…”

“Aku je ke nampak Yusuf ni macam Aeril Zafrel…”

“Dapat aiskrim pun happy…”

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: HCL

Be the first to comment on "Sweet Zizi Dan Yusuf Bahrin Jadi Bualan Netizen, “Aeril Zafrel Dan Wawa Zainal 2.0”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*