[Terkini]Tahniah! Azmi Saat Tlmang Cahaya Mata Pertama Stelah 10 Thun Pnantian.

Kuala Lumpur: Pena.ntian selama 10 tahun penyanyi, Azmi Saat, 34, dan isterinya, Nazira Muhammad, 35, kini terba.yar apabila Nazira seIamat meIahirkan cahaya mata pertama mereka tepat jam 9.09 pagi, hari ini di sebuah pu.sat peru.batan, di sini.

Azmi bersyukur kerana pr0ses keIahiran ba.yi lelaki yang diberi nama Khairul Afnan itu berjalan dengan begitu Iancar menerusi kaedah pembe.dahan.

“Alhamdulillah, semuanya berjaIan dengan lancar. Sekitar jam 7.30 pagi tadi, kami tiba di hspital dan kemudian isteri saya menjaIani uj1an caIitan dan ku.rang sejam, pr0ses keIahiran selesai.

“Alhamdulillah juga, kami dikurniakan cahaya mata pertama, bay1 IeIaki dengan b.erat 3.3 kiIogram,” katanya kepada Harian Metro.

Azmi juga meme.nuhi ha.srat isterinya untuk turut berada dalam dewan pemb.edahan.

“Memang menjadi hasrat isteri saya untuk mene.maninya ketika dia bersaIin, tak kiralah sama ada bersaIin secara n0rmal ataupun menerusi pembe.dahan.

“Jadi, dktor dan pihak hspital juga memberi keizinan untuk saya berada di dwan pembe.dahan. Sepanjang pr0ses itu, dktor menjeIaskan kepada saya setiap pr0ses yang dilakukan, begitu juga dengan isteri saya.

“Jadi, saya dapat b.erasakan satu perasaan yang tak dapat digambarkan dengan kata-kata, lebih-lebih lagi apabila pertama kali mendengar tngisan ba.yi kami,” katanya.

Azmi turut berk0ngsi f0t0nya bersama b.ayi di Instagramnya dan meIuahkan saya syukur atas rezeki Allah itu.

Azmi yang juga vokaIis kumpulan Caliph Buskers dan Nazira sebeIum ini berumah tangga pada 2011.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: Dbongkar

Be the first to comment on "[Terkini]Tahniah! Azmi Saat Tlmang Cahaya Mata Pertama Stelah 10 Thun Pnantian."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*