Dulu teman suami pergi menikah lagi, kini teman suami pergi bercer4i pula. Sekali Bekas Madu Cerita Perkara Sebenar

Tahun lepas, tul4r seorang wanita yang dengan senang hati membantu suaminya menguruskan majlis pernikahan dengan seorang wanita lain.

Hal tersebut menjadi perbualan hangat di media sosial kerana wanita berkenaan seakan begitu bahagia menyambut kehadiran orang baru dalam rumah tangganya bersama suami setelah 6 tahun berkahwin.

Teman suami bercer4i dengan madu

Walau bagaimanapun, menerusi laman sosial wanita yang dikenali sebagai Syiela Rashid itu memaklumkan yang suami dan madunya telah bercer4i.

Dia juga turut memuat naik gambar sewaktu menemani suaminya bercer4i dengan isteri keduanya.

Hanya mahu berfikir positif

Walau bagaimanapun, Syiela Rashid menulis luahan di status Facebook seakan memberi bayangan yang dia menerima ini semua secara positif dan tetap bersama suaminya dalam apa keadaan sekalipun.

Maklumkan sudah bercer4i dengan isteri kedua

Suami kepada pengguna Facebook itu juga mengakui bahawa sudah mencer4aikan isteri keduanya di Mahk4mah Rendah Syariah Padang Terap pada Selasa 24 Ogos 2021.

Perkongsian pasangan suami isteri itu telah mendapat pelbagai maklum balas daripada warganet. Mana tidaknya, perkahwinan lelaki tersebut pernah tul4r sebelum ini kerana ‘madunya’ telah dipinang sendiri isteri pertama dan majlis pernikahan turut diuruskan oleh wanita itu.

Namun, perkahwinan dengan isteri kedua tidak panjang dan lelaki tersebut telah ditemani isteri pertama ketika mahu bercer4i dengan isteri kedua.

Dalam pada itu netizan meberitahu yang Syiela juga sebnarnya isteri ke dua selepas suaminya mencer4aikan isteri yang pertama dahulu

Bekas madu yang telah dicer4ikan, Ain Soleh telah memuat naik satu status menjelaskan yang beliau telah pun bercer4i dengan suami

“ALHAMDULILLAH

“HARINI 24/08/2021

“HARI DAN PENANTIAN SAYA SELAMA 2 BULAN TIDAK SEBUMBUNG

“DENGAN INI SAYA NURUL AIN BINTI MD SOLEH SUDAH SAH BERPISAH/BERCER4I DENGAN BEKAS SUAMI KHUBAIB BIN RAMLI.

“Tujuan saya memberitahu kerana saya takmau apa2 fitn4h timbul selepas ini masih membabitkan nama baik kami

“Saya sudah berlapang dada dengan keputusan yang telah saya putvskan.

“Saya mengharapkan pihak sana tidak lagi mengekpost gmbar2 bersama atau gmbar kahwin yang lepas.

“Sekali lagi saya memohon maaf dan memaafkan segala perbuatan dan kelakuan yang saya hadapi selama tempoh perkahwinan dan kehidupan berpoligami.

“SEMOGA AIN SOLEH TERUS MENJADI INSAN YANG TABAH UNTUK MENJALANI SETIAP HARI HARI YANG BARU.

ain soleh memang tak simpan dend4m dekat sesiapa 

Sebelum ini Tular satu kisah di media sosial mengenai seorang isteri yang mengizinkan suaminya berkahwin dengan seorang lagi wanita, semalam.

Menerusi laman Facebook, Syiela Rashid memuat naik beberapa posting di sekitar majlis pernikahan suaminya Khubaib Ramli dengan wanita pilihan hati.

Menurut jurusolek berasal dari Alor Setar itu, dia berdoa agar urusan perkahwinan suaminya berjalan lancar dan diberi kekuatan bagi menempuhi perkara tersebut.

Lebih menarik perhatian apabila dia turut membantu persiapan majlis pernikahan serta persandingan selain tampil sedondon bersama pasangan pengantin.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: trending

Be the first to comment on "Dulu teman suami pergi menikah lagi, kini teman suami pergi bercer4i pula. Sekali Bekas Madu Cerita Perkara Sebenar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*