Disebabkan Isteri Asyik Membebel, Lelaki Ini Panjat Menara

Apa biasanya yang dilakukan suami apabila bertengkar dengan isteri?

Di pekan Moradabad, Uttar Pradesh, India, seorang lelaki bertindak luar biasa apabila memanjat ke puncak menara pencawang telekomunikasi di kawasan Pakwara.

Tindakan itu diambil hanya kerana muak mendengar bebelan dan bosan akibat selalu berg4duh dengan isteri.Gulf News melaporkan Tejpal Singh bertindak demikian untuk menyejukkan hatinya yang panas gara-gara pertengk4ran dengan isterinya.

Malah, dia juga enggan turun apabila diminta orang ramai yang melihat kejadian.

Dia hanya bersetuju untuk turun dari menara pencawang telekomunikasi itu selepas campur tangan pihak berkuasa tempatan dan polis yang meyakinkannya untuk turun.Dia mula lembut hati dan bersetuju turun selepas berkali-kali dipujuk.

“Saya muak dengan isteri saya. Dia cuba mengenakan saya dengan pelbagai tudvhan p4lsu,” katanya.

Malangnya polis enggan mendengar penjelasan saya.

“Saya rasa mahu memutuskan hubungan ini,” kata Tejpal memetik laporan berita tempatan.

Polis mengatakan ini adalah perkahwinan kedua Tejpal dan pasangan itu sudah banyak kali bertengk4r mengenai beberapa isu.

Kejadian itu turut mencetuskan reaksi dalam kalangan pengguna di Twitter sehingga trending apabila ada di antara mereka berkongsi berita itu dan mendapat ulang ciap termasuk komen lucu.

Ciapan @PkPraamod “Mungkin dia panjat menara telekomunikasi itu dengan harapan dapat memutuskan capaian talian telefon isterinya.”

Sementara ciap @abhishaek agak sinis apabila berkata: “Boleh tak seseorang tolong panjatkan pencawang kawasan saya dan melaraskan semula antena, syarikat telekomunikasi tidak berbuat apa walaupun sudah banyak kali aduan berkenaan akses yang teruk”

Ada juga yang bersimpati dengan Tejpal, seperti komen @FoodieAkshay yang mengatakan dia merasai dan memahami apa yang berlaku kepada Tejpal.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Kredit:Hmetro

Be the first to comment on "Disebabkan Isteri Asyik Membebel, Lelaki Ini Panjat Menara"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*