Homestay Aliff Syukri g4duh lagi, tapi ramai netizan mula perasan sesuatu

Hujung minggu lalu tular pula kes pert3ngkaran mulut melbatkan salah seorang staff resort milik Dato Aliff dengan pelanggan.Berikut keluhan Fizul MN  mengenai pengalaman kurang memu-askan yang dialaminya bersama keluarga sewaktu menginap di resort yang diusahakan usahawan kosmetik Dato Seri Aliff Syukri.

“Majlis Penutup Family Day Smart Plate Malaysia, Bertukar Majlis Gaduh dengan staff Sugeh Hill Resort MEMANG TAK PATUT BUAT MAJLIS DISINI.Kisahnya.

“Kami menjemput buskers untuk majlis, sekitar pukul 11malam. Saya yang berada di luar dewan, di datangi pihak pengurusan memaklumkan majlis kami mengganggu penghuni di sini.

“Saya cuba untuk maklumkan ajk majlis kami, untuk stop dan perlahankan nyanyian. Dan dengan tiba-tiba terus ada seorang staff dari pihak sugeh hill resort datang menengking penyanyi buskers jemputan kami. “TUTUP SEKARANG” dengan muka bengis, tanpa adab. Music kami perlahan sahaja, hanya satu speaker spt jalanan, dan satu gitar, bilik atas dewan,pun dalam kalangan kami, di depan dewan pun kami book, dan bila kami berada diluar dewan,memang muzik tidak pun kedengaran. Maka bermulalah babak-babak menengking.

“Soalnya kami membayar dewan, kami membayar penginapan, kami membayar segala kemudahan yang ada disini. Nak puji tempat ni, memang kami tak akan puji,bilik macam hotel murah, tempat sangkut baju pun tak ada, remote aircond pun ada bilik yang memang tidak diberikan, alas kaki lantai kotor ada kesan coklat,langsir pun sama, air mineral tak ada, tisu pun tak ada.  Malas la nak cerita lebih, tapi kalau korang rasa berbaloi dengan harga bilik rm450-rm650 untuk satu malam, dengan apa yang saya ceritakan tu. Korang decide la nak datang ke tak?

“Sesi rakaman live boleh rujuk fb Rudie Smart Plate tengoklah besar mana sangat speaker tu. Video rakaman sergah tu korang tengok kat FB Tun Fairul Ridwan.

VIDEO :

Dari reaksi dari netizan,ada mengatakan salah satu dari strategi marketing, manakala ada yang bagitahu pert-engkaran itu memang betul-betul terjadi

Berikut lagi penjelasan dari FB Tun Fairul Ridwan

Gan-gster SUGEH HILL ku-rang ajar!!!! Tengok video sampai habis baru tahu cerita betul.

Video ni asalnya duk rakam aksi gelagat anak2 duk bergurau & main2 dlm dewan tu tapi dah bertukar jadi trajedi kawan2 nak berg4duh dgn staff Sugeh hill.

Video boleh tgk sendiri si kurang ajar ni mari jerkah TUTUPPPPPPPPPPP!!!! Waktu ni ramai dah yg join event dinner nk balik ke bilik masing2 & ada masih di tempat BBQ. Datang la si hebat pendekar Sugeh Hill Resort, Janda Baik ni buat hal!!!!!

Memang dah kacau pogram kami..Semua org dah bad mood..Makanan pon dah tak makan..Anak kecik pon pandai tanye kenapa org tua tu JERIT JERIT macam orang ???  Lepas tu baru lah start babak di FB Fizul MN Share dulu jangan orang lain pula terkena lagi

Kerana si mulut ni lah r0sak majlis penutup kami.Makanan & BBQ seafood pun terbuang dh  Kami habis puluh2 ribu dah..duit anda..anda buat pilihan terbaik lepas tgk ni

VIDEO :

Hasil tinjauan dari pihak kami, Dato Aliff belum mengeluarkan apa-apa komen bagi mengulas 1nsiden terbabit. Sebaliknya Dato Aliff hanya mempromosi landskap terbaru di resort milik beliau

“Lawa tak?? Taman permainan terbaru di @sugehecoresort lawa tak?? Depan swinngpool jerrr Jom dtg di @sugehecoresort Jom dtg hari biasa isnin sampai khamis dan nikmati potongan 50% ..

Disamping itu pelbagai aktiviti juga disediakan disini seperti BBQ, boleh memancing, kolam renang, mandi sungai, karaoke, bersampan, menunggang kuda, flying fox, mini zoo, berbasikal dan banyak lagi aktiviti yang anda boleh cuba disini. Ramai yang dah datang dan ramai yang berpuas hati. Wajib untuk anda kunjungi kami”

Atlet Parkour Pernah K0mplain

Sebelum ini seorang atlet parkour Abudi Alsagoff mengenai pengalaman kurang memuaskan yang dialaminya bersama keluarga sewaktu menginap di resort yang diusahakan usahawan kosmetik Dato Seri Aliff Syukri.

Menerusi perkongsian tersebut , dia turut menyenaraikan 14 perkara yang menjadi masalah pada resort tersebut iaitu Sugeh Hill Resort yang terletak di Janda Baik antaranya isu kebersihan, penyelenggaran dan mutu customer service yang perlu dipertingkatkan.

Malah lebih mengej-utkan apabila dia mended-ahkan video penemuan lipas di dalam peti sejuk biliknya.

Perkongsian tersebut kemudiannya mula mencetuskan pe-rang mulut diantara mereka berdua apabila Abudi mendakwa Aliff telah mengu-gutnya dengan meminta dia mema-damkan status Facebook tersebut atau berdepan dengan ti-ndakan undang-undang.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber : http://trendingsangat.pw/

Be the first to comment on "Homestay Aliff Syukri g4duh lagi, tapi ramai netizan mula perasan sesuatu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*