Eira Aziera kembali buat live, ded4h apa yg berlaku kpdnya buat ramai terkejutt

Menerusi live terbaru eira aziera hari ini beliau berkongsi keadaan terkini beliau setelah apa yang terjadi sebelum ini tentang insidenn serta cerita kontrovversi terhadap diri beliau.

Live terbaru dari eira juga menarik perhatian lebih 70 ribuu tontonan serta lebih 500 kongsian terhadap posting beliau.

Antara Kata Kata Eira

“Alhamdullilah sebab doa hampa, yang berterusan dekat eira dan semangat hampa untuk melihat kebaikan yang eira rasaeira ambil ini sebagai positif, setiap apa yang berlaku Allah nak bagi”.

“Sebab tu eira cakap,setiap apa yang berlaku ujian kita dapat ini Allah nak beri rezeki kita yang lebih lagi, sebab tu eira tak pernah anggap ujian sebagai satu penghalangg eira untuk berjaya”

“Eira selalu tekankan untuk hampa, ingat pesan eira jika Allah menguji hampa, jika Allah memberi satu ujian, makna nak naikkan lagi ke satu martabat atau nak naikkan hampa kepada satu stage yang luar biasa. Alhamdullilah, hasil daripada ujian bagi dan perubahan yang eira buat eira diberi peluang menjadi someone dan meneroka bisnes bisnes yang kuat di malaysia ini”.

Satu batu Loncatan

“Kita yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan. Ingat ujian itu adalah satu batu loncatan atau pun ujian itu pengakhiran ampa dalam sesuatu yang ampa buat”.

“Eira ambil ini sebagai positif, sebab apa jika Allah tak uji eira tentang kesalahan yang eira buat eira rasa eira tak boleh ke level sekarang, eira tak boleh cakap duduk elok elok sekarang, eira tak boleh cakap secara profesional sekarang, eira tak boleh control diri eira dengan otakk yang boleh berfikir, tetapi alhamdullilah disebabkan insiden insiden yang berlaku pada eira, Allah uji benda yang besar sebab dia nak bagi sesuatu yang besar”.

“Allah nak uji benda yang berat supaya nak tengok adakah kita boleh handle benda yang berat itu, jadi bagi eira alhamdullilah benda yang Allah ujiini dan bantu ini nak aku sedar atas kesilapan aku dan Allah nak aku berubah atas kesilapan aku”.

“Jadi dekat sini, eira rasa macam alhamdullilah bila jadi saja benda benda kontroversii sebelum ini, ia membuatkan eira lebih dewasa, lebih matang dan eira bercakap dalam nada yang profesional sebab kita manusia boleh berubah dan kita sentiasa diberi peluang dan untuk berubah. Kita berhak untuk mengubah diri kita”.

VIDEO :

Lain macam Hari nie

Posted by Eira Aziera on Tuesday, September 29, 2020

Komen Dari Orang Ramai

 

Kredit  Ejadsoho

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber : FBEiraAziera/OM

Be the first to comment on "Eira Aziera kembali buat live, ded4h apa yg berlaku kpdnya buat ramai terkejutt"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*