Anj1ng Cuba Usik Kucing Tapi Tak Sampai, “Terhibur Guwe”

Anj1ng dan kucing antara haiwan yang boleh dikatakan cukup rapat dengan manusia. Sifat kedua spesis haiwan ini yang setia dan boleh dijadikan peneman dan penghibur di kala sunyi menjadikan kucing dan anjing antara yang istimewa kewujudannya.

Bukan itu sahaja, gelagat kucing atau anj1ng sering sahaja mencuri perhatian ramai. Sama seperti gelagat anjing cuba usik kucing dalam satu video yang tular baru-baru ini.

Dalam video tersebut kelihatan dua ekor kucing sedang bersantai di atas katil dan seekor anj1ng pula berada di lantai. Gelagat anjing yang cuba usik kucing dengan mencapai dan mengigit nampaknya tidak berjaya kerana tidak sampai.

Namun reaksi kucing yang seekor lagi pula mencuri perhatian ramai kerana mimik mukanya yang seakan pelik dengan perbuatan anj1ng itu. Berikut adalah video anjing cuba usik kucing tapi tak sampai yang telah dikongsikan oleh seorang pengguna Twitter:

Sudahlah tidak sampai, tapi tetap gigih mahu mengusik juga! Video tersebut telah meraih lebih 70 ribu tontonan dan 4,500 retweets serta 4,700 likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai video tersebut di ruangan komen seperti berikut:

“Terhibur guwe”

Anjing usik kucing 1

“Hahaha kucing sebelah muka pelik je”

Anjing usik kucing 2

“Yang kucing tu pun, saja jugak duduk sipi2 menganjing anjing tu hahaha”

Anjing usik kucing 3

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: HCL

Be the first to comment on "Anj1ng Cuba Usik Kucing Tapi Tak Sampai, “Terhibur Guwe”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*