Kes Eira Aziera, Peguam Digertak Untuk Tarik Balik Sam4n. Respon Peguam Buat Semua Terpana

” Tak payah hantar geng suruh saya jangan sam4n atau tarik balik tuntutan saman.”

Itu antara pesanan padu ditulis oleh peguam Nor Zabetha yang memberi peringatan kepada individu yang menyokong influencer Eiira Aziera agar tidak mengganggunya.

Hantaran ditulis di Facebook Zabetha itu susulan beberapa komen diterimanya yang beranggapan beliau adalah peguam kepada Suharnizan, wanita yang dihiina Eiira.

” Saya bukan peguam kes Surhanizan pun. Dia sudah ada peguam yang mewakilinya. Kalau geng-geng pentaksub hendak membela sekalipun.

” Kata pentaksub, iera tak ada salah apa. Kalau tak salah, tak payah gertak peguam tarik balik kes.

” Tak payah hantar ‘cyber troopers’ untuk menakvtkan. Kalau betul, law4nlah dekat mhkamah.

” Pentaksub; kata betul sangat. Pentaksub rasa dia terani1aya. Takkanlah kalau sudah tak sal4h atau ter4niaya, tapi takut hendak ke mhkamah.

” Pakai geng ramai-ramai, main ugvt-ugvt melalui sosial media ini, macam perangai gangst3r.

” Alang-alang hendak membuuli. Baik, sekarang saya akan ambil tindakan dan ikut saluran undang-undang yang betul.

” Jom! Saya ajar. Saya mula-mula hendak duduk diam-diam dan tenang-tenang saja.

” Makin mencabar. Jangan dengan pemula punca ini semua sekali saya saman.” tulis Zabetha

Terdahulu Nor Zabetha menerusi hantaran di Facebooknya telah berkongsi tangkap layar komen yang ditulis oleh seorang individu dipercayai menggunakan ID palsu.

Individu tersebut dipercayai peminat setia Eiira Aziera berdasarkan komen (atas kanan) ditulisnya.

Kenapa saya yang perlu memohon maaf kepada dia

” Komen ini diletakkan dibawah gambar anak saya di dalam cable car.

” Beginilah, hantarlah berapa banyak kali pun ‘Cyber troopers’, saudara-mara, followers, blogger upahan. Saya tidak akan membuat permohonan maaf kepada Iera. Kenapa saya yang perlu memohon maaf kepada dia?

” Apa saya buat pada dia? Semua yang berlaku ini bermula daripada siapa? Kes kedai 35 di Melaka siapa puncanya? Kes memaaki h4mun Suharnizan juga siapa puncanya?

” Dalam video oleh iera terhadap Surhanizan, bermula dengan soalan Surhanizan “Sis, live ada produk dekat tepi, buat live makan, masak, makan ubat kurus tula ya?”

” Bagaimana soalan begini, dibalas dengan kata maakian menyamakan orang dengan seekor b#bi. Dikatakan anak har#m. Soalan yang tiada maakian, dibalas dengan kata-kata penghiinaan begini?

” Yang pentaksub ini, seriously. Benak sangatkah pemikiran sampai langsung tidak nampak? Buuta sangatkah mata sampai tidak dapat bezakan antara batil dan benar?

” Katanya hendak mendoakan kecel4kaan saya setiap hari sehingga saya tarik balik tuntutan. Ni bang oi? Siapa peguam yang mewakili Surhaniza ini?

” Awak ni dah salah rumah. Bukan saya mewakili dia. Sudah terang dan jelas saya tulis status yang saya tidak mewakili Suharniza. Suharniza maklumkan yang dia ada peguam sendiri.

” Jangan awak menyalah gunakan konsep doa. Doa pada Allah ini, tidak mendoakan kecelakaan orang. Allah itu Maha Mengetahui. Maha Mengasihani. Semoga Allah membuka hati kepada manusia yang begini supaya sedar.

” Sama spesis semua pengikutnya. Kasihan..” akhiri Nor Zabetha

Kredit: Asia Kini

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber: FB Nor Zabetha

Be the first to comment on "Kes Eira Aziera, Peguam Digertak Untuk Tarik Balik Sam4n. Respon Peguam Buat Semua Terpana"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*