Patrick Tidak Sepatutnya Dilayan Seperti Penjen4yah, Sharifah Amani Persoalkan Tindakan P0lis Rem4n Patrick Teoh

Siapa yang tak kenal dengan pelakon comel dan berbakat, Sharifah Amani. Kelantangannya bersuara di laman twitter membuatkan dirinya sering mendapat perhatian netizen.

Sharifah Amani yang mesra disapa Nani baru-baru ini meluahkan rasa terkilan terhadap penangk4pan selebriti dan deejay radio, Patrick Teoh.

 

Pelakon berusia 34 tahun ini berkata, pada usia warga emas, . Nani turut mempersoalkan mengapa pihak polis mengambilnya keluar dari rumah yang sudah tentu selamat dari pandemi Cov1id-19.

 

“Patrick berumur 73 tahun. Kenapa anda memperlakukan lelaki tua ini seperti penjen4yah? Bawa dia dari rumahnya yang selamat semasa wab4k Cov1id-19?”- tulisnya di twitter

Terdahulu, Patrick di reman atas tudvhan memuat naik kenyataan jelik terhadap Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim dan institusi diraja Johor. k3sberkenaan disiasat mengikut Seksyen 233 Akta Komunikasi dan Multimedia kerana penggunaan rangkaian yang tidak betul.

Walaubagaimanapun, menurut Harian Metro, Patrick dibebaskan dengan jaminan polis selepas tempoh reman lima hari berakhir hari ini.

 

Apa pendapat anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen dan Share Ya. Terima Kasih ! 

 

Sumber : Murai

Be the first to comment on "Patrick Tidak Sepatutnya Dilayan Seperti Penjen4yah, Sharifah Amani Persoalkan Tindakan P0lis Rem4n Patrick Teoh"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*