“Korang gadvh2 dulu, aku tiktok jap…”- Aeril Zafrel

Siapa saja tidak mengenali dengan pelakon popular, Aeril Zafrel yang kini semakin bahagia bersama isteri, Wawa Zainal dan tiga orang anaknya yang turut sama popular sepertinya yang dikenali sebagai, Ahmad Fakhruddin Attar, Hayla Maghfiratul Adzkiyaa dan Ayya Soffya.

Pun begitu, Aeril Zafrel dan isteri juga merupakan usahawan berjaya dan sememangnya pasangan selebriti ini turut menjadi inspirasi buat ramai.

Walau bagaimanapun, sejak beberapa hari pelakon berusia 31 tahun ini bukan sahaja dikenali sebagai pelakon dan usahawan terkenal namun netizen juga menganggap dia seperti seorang pelawak.

Malah, selain pelawak netizen turut terhibur dengan Aeril Zafrel yang dikatakan pengguna ‘teg4r’ aplikasi yang tidak asing lagi dalam dunia hiburan iaitu TikTok.

Apatah lagi, sejak tempoh Perintah Kawalan Pergerakan dia sangat aktif menghasilkan video lawak yang dikongsikan menerusi laman sosial peribadinya dimana ia berhasil menghiburkan kebanyakan peminatnya.

Video terbaru Aeril Zafrel dengan menulis kapsyen, “Korang g4duh2 dulu, aku tiktok jap…” yang dikongsikannya semalam turut mencuri tumpuan ramai.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Korang gaduh2 dulu,aku tiktok jap…

A post shared by AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel) on

Video TikTok dari Aeril Zafrel kali ini hanya menunjukkan wajah tersenyumnya sehingga mengvndang gelak ramai diruangan komen.

Dalam pada masa yang sama, Aeril Zafrel juga dilihat meninggalkan responnya lalu dibalas peminat dan pengikut. Posting Aeril Zafrel seperti biasa meraih ribuan tanda suka dan ternyata video pendek dikongsikan itu telahpun mendapat lebih 600,000 tontonan.

“Sulit macam mana pun cabaran hidup…”

 

“Ni yang bukan artis tu kan…”

“Good. Aeril ja dok TikTok…”

Sumber: Instagram Aeril Zafrel

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: HCL

Be the first to comment on "“Korang gadvh2 dulu, aku tiktok jap…”- Aeril Zafrel"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*