“Tak Tahu Nak Cakap Macam Mana Tapi Sangat Bersyukur..” – Erya Hazali

Pelakon drama bersiri Puteri Yang Ditukar, Eyra Hazali mengumumkan dirinya kini berbadan dua. Eyra dalam perasaan terharu memberitahu dia bersyukur atas rezeki yang dikurniakan dan atas dasar itu juga dia telah menolak tawaran berlakon.

“Alhamdulillah syukur kepada Allah atas rezeki ini. Eyra minta maaf terpaksa tolak tawaran berlakon, event, meeting due to my health. Saya mengalami al4han yang teruk jadi terpaksa tolak untuk jaga kesihatan memandangkan ini kandungan pertama. Sebelum ini saya ada menidakkan saya mengandung, itu kerana terlalu awal untuk dedahkan dan nak pastikan kandungan kuat.

“Alhamdulillah, rezeki tak putus-putus tapi saya kena bagitahu perkara sebenar supaya setiap produksi dan client faham keadaan saya dan sebab saya menolak.

“Saya harap semua dapat faham dan doakan saya dan Haziq. Terima kasih,” kata Eyra.

Sebelum ini, Gempak melaporkan Eyra telah dimasukkan ke sebuah pusat perubatan namun pelakon itu memberitahu situasi itu disebabkan terlalu letih kerana berpindah rumah. Eyra dan Haziq yang merupakan pemain bola sepak kebangsaan itu berkahwin pada 1 November 2019 selepas dua tahun berkenalan.

Jom Lihat Video Dibawah:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

OMG ! I’m So Happy For You !! #haziqnadzli #eyrahazali #hnxeh #ehxhn #mummytobe #babybum #pregnant #mengandung #hamil #penjagagol #eyranizers #thenizers #newlymarried #husbandandwife #suamiisteri #pengantinbaru #seripengantin #lovingcouple #lovelycouple #islamiccouple #sweetcouple #halalcouple #sweetmemories #sweetmoments #fallinlove #inlove #iloveyou #saranghae #halallove #rezekiallah

A post shared by Haziq x Eyra (@eyrahaziq) on

Fakta menarik juga mengenai artis kegemaran ramai ini:

Mula berlakon sejak kecil, Pernah menerima anugerah Pelakon Kanak-Kanak Terbaik di Anugerah Sri Angkasa 2010 untuk penampilan sulungnya menerusi telefilem, Anak-Anak Lorong. Beliau memegang watak anak jalanan bernama Amira. Merupakan anak ke-4 daripada 7 beradik. Abangnya, Haziq Akmal yang dilahirkan pada tahun 1996 turut aktif menceburi bidang lakonan. Mula dikenali ramai dalam drama Mr. Grey yang ditayangkan di Astro Ria. Beliau memegang watak Nisa Ardina bergandingan bersama Fendy Bakry.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber: IG eyra hazali

Be the first to comment on "“Tak Tahu Nak Cakap Macam Mana Tapi Sangat Bersyukur..” – Erya Hazali"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*