“Besar jasa kalian bertiga dalam membuat kami terhibur…”- Naim Daniel

Kehil4ngan Abam Bocey pada Isnin lalu masih terasa bahkan, tidak hanya ahli keluarga malah kebanyakan selebriti Malaysia juga turut terkesan apabila tersebarnya berita pemergian pelawak terkenal ini.

Sebelum ini kami kongsikan ucapan takz1ah daripada rakan-rakan Abam Bocey yang rata-rata turut bersed1h malah ada yang berkongsikan betapa baiknya insan ini sehinggakan satu persatu pertolongan yang pernah diberikan olehnya diungkapkan.

Umum diketahui, Abam merupakan anggota kumpulan pelawak popular yang sin0nim dengan panggilan Bocey. Sumbangan mereka yang sering membuatkan ramai terhibur cukup memberikan kesan setelah perg1nya Abam Bocey.

Itu turut dirasai oleh juara Anugerah Juara Lagu (AJL34), Naim Daniel menerusi laman Instagram miliknya telah berkongsikan sekeping foto dan menulis kapsyen pendek yang cukup bermakna sehingga meraih perhatian peminat dan pengikutnya.

“Live forever. Al- Fatihah…”

Naim Daniel turut menggunakan hashtag yang kini sedang trending membabitkan Abam Bocey iaitu Kita Baik Ramai Sayang.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Live forever. Al – Fatihah. #kitabaikramaisayang

A post shared by Naim Daniel (@naimdanielx) on

Walau bagaimanapun, selain perkongsian itu mendapat pelbagai reaksi daripada peminat dan pengikutnya dilaman Instagram, ia turut mendapat perh4ian daripada ahli kumpulan Bocey iaitu Achey dan Fad.

Komen ringkas mereka berdua turut membuatkan ramai terk3san apabila Achey memanggil Naim Daniel sebagai adik dan Fad pula mengucapkan terima kasih buatnya.

Komen mereka turut mendapat balasan daripada Naim Daniel yang memberitahu jasa mereka bertiga bersama Allahy4rham Syed Umar Mokhtar bin Syed Redzuan sangat besar dalam membuat ramai terhibur.

 

“Allah sayangkan arw4h sangat-sangat…”

 

Sumber: Instagram Naim Daniel via HCL

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

 

Be the first to comment on "“Besar jasa kalian bertiga dalam membuat kami terhibur…”- Naim Daniel"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*