“Daddy Jaga Hamzah Ye..Anak Daddy 4 Sekarang”- Pilv, Fad Janji Akan Jaga Anak Abam.

 

Selepas hampir dua hari pelawak terkenal Syed Umar Mokhtar bin Syed Mohd Redzuan atau Abam meningg4l dunia, akhirnya sahabat baiknya iaitu Fad Bocey berpeluang menziarahi pus4ra Allahyarh4m.

Sebelum ini Fad dilaporkan begitu terkilan kerana berada jauh di Jepun ketika Abam dikebvmikan pada petang Isnin. Dia yang tidak senang duduk di negara matahari terbit itu sentiasa m3nitiskan air mata kerana amat r4lat dengan ketiadaannya disamping Achey menghadapi ujian kehil4ngan sahabat tersayang.

Pulang sahaja dari Jepun, Fad telah disambut Achey dengan l1nangan air mata sambil mereka memegang baju Abam. Mereka juga terus menuju ke kediaman Abam bagi bertemu keluarga allahy4rham.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Walaupun Abam dah takda, tapi semangat arwah masih kuat bersama mereka.. @fadbocey @acheykintangkintung … #Abam #AbamBocey #AcheyBocey #FadBocey #Bocey #Innalillahiwainnailaihirojiun #Belasungkawa #AlFatihahAbamBocey #AbamDalamKenangan #AbamBoceyDalamKenangan #AbamDiingatan #AbamBoceyDiingatan #KenanganBersamaAbam #SyukKicuk #Kicuk #Kicukers

A post shared by Mohd Syukri ‘Kicuk’ Abdullah (@syukkicuk) on

Petang tadi, selepas pulang berehat di rumah, Fad dan keluarga sekali lagi menzi4rahi keluarga Abam dan pergi ke tanah perkvburan bagi melihat pus4ra Abam buat kali pertama.

Menerusi IG story isteri Fad, Syaheera Rahman, mereka dilihat sedang berada di rumah Abam dan berjumpa dengan anak allahy4rham.

Fad juga sempat menambah bahawa dia akan menjaga anak Abam seperti anaknya sendiri sambil memuat naik gambar bersama Hamzah di Instagram miliknya.

Menerusi kapsyennya, dia sekarang mempunyai 4 orang anak termasuklah anak kepada allahy4rham.

Syed Uthman Hamzah baru sahaja berumur 8 bulan ketika bapanya meningg4l dunia Isnin lalu. Dia yang belum mengerti apa-apa terlihat manja dengan sesiapa sahaja yang mendakapnya.

Sebelum ini, Fad dan keluarga berada di Jepun semasa menerima perkhabaran Abam meningg4l dunia. Oleh sebab itu, dia agak terk1lan kerana tidak dapat bersama yang lain mengebvmikan sahabat akrabnya pada petang isnin.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber : Syaheeraarahman, Fad Bocey

Be the first to comment on "“Daddy Jaga Hamzah Ye..Anak Daddy 4 Sekarang”- Pilv, Fad Janji Akan Jaga Anak Abam."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*