“Terpvtus Sudah Di Antara Kita, Berbeza Sudah Dua Dunia…” – Lirik Video Lagu Nyanyian Abam Buat 1 Juta Pendengar Di YouTube Ters3ntuh

Pem3rgian Abam atau Allahy4rham Syed Umar Mukhtar Syed Mohd Ridzuan, 32, amat dir4sai oleh semua.

Ternyata pelawak popular ini disenangi dan disayangi ramai. Buktinya jen4zah Allahy4rham disolatkan lebih 720 jemaah di Masjid Zakaria, Gombak semalam.

Malah kawasan Tanah Perkuburan Sungai Pusu, Gombak juga dibanjiri 2000 orang yang datang memberi penghormatan ter4khir kepada Allahy4rham.

Sebaik sahaja berita mengenai Abam men1nggal dvnia disiarkan, media sosial dibanjiri ribuan ucapan takz1ah termasuk yang berkongsi tentang peribadi mulia dan kebaikan Allahy4rham.

Allahy4rham disifatkan sebagai seorang anak yang baik terhadap ibunya dan mementingkan kebajikan keluarga serta banyak pengorbanan dilakukan untuk memastikan kebahagian mereka.

Bersedekah, tidak berkira, baik hati dan sedaya upaya memenuhi permintaan sahabat yang memerlukan bantvan walaupun kecil antara sebab pemergian Allahy4rham menjadi kesan kepada semua.

Yang terbaru, lagu nyanyian Abam berjudul Sikasih telah ditonton 1 juta kali di laman sosial YouTube selepas pemerg1annya.

Lirik video yang dimuat naik pada 22 Februari 2019 itu meny3ntuh hati apabila di dalam bait liriknya tertulis sepotong ayat di bahagian korus yang boleh membuatkan a1r mata pendengarnya men1tis.

 “Terpvtus sudah di antara kita, berbeza sudah dua dunia…” dikaitkan pendengar pada ruangan komen, tentang luahan Allahy4rham seperti sudah dirinya tahu akan ‘pergi’.

Allahy4rham Abam men1nggal dunia di kediamannya di Gombak, kira-kira jam 7 pagi Isnin.

Pem3rgian Abam disedari isterinya ketika mahu mengejutkan suaminya untuk pergi bekerja.

Abam sempat solat subuh sebelum mengadu s4kit kep4la dan tidur semula.

Kem4tian Abam dimaklumkan Ali kepada Gempak pagi semalam selepas dia mendapati arw4h tidak memberi sebarang tindak balas selepas dipanggil dan dikejut beberapa kali.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

sumber: GEMPAK

Be the first to comment on "“Terpvtus Sudah Di Antara Kita, Berbeza Sudah Dua Dunia…” – Lirik Video Lagu Nyanyian Abam Buat 1 Juta Pendengar Di YouTube Ters3ntuh"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*