[VIDEO] Men4ngis ingin zuriat, Siti Elizad nekad mahu jaIani lVF, ris@u sak!t lama berulang

Siapa yang tidak mengenali dram@tis terkenal Siti Elizad Sharifuddin yang sememangnya seorang pelakon hebat. Siti Elizad juga kini menceburi bidang baru apabila bergeIar penyampai radio di saluran radio Sinar FM bergandingan dengan Hefny Sahad.

Umum sedia maklum, pelakon ini sudahpun mendirikan rumah tangga sekitar lima tahun dengan suami tercinta, Shamsul Baharin Rahman. Walau bagaimanapun, perkahwinan mereka masih belum dikurniakan cahaya mata dan masih menanti berita gembira tersebut.

Nak hamiI tahun ini.

Menerusi Harian Metro memetik kata-kata pelakon tersebut dalam rancangan Curhat Astro Prima, dia memberitahu ingin meIakukan raw@tan kesub0ran (lVF) pada tahun ini kerana bimb4ng ketumb0han cyst yang dihid@pi sebelum ini kembali berulang.

“Saya pernah buat pembed@han ketumb0han cyst dua kali. Saya juga pernah menjaIani pembed@han membuang ov@ri sebelah kiri dan sekarang ada sebelah saja.”

View this post on Instagram

Curahan rasa hati @elizadsharifuddin jam 9 malam ini di Astro Prima dan Prima HD. Pastinya persoalan anak menjadi tajuk sensitif buat beliau sehingga hampir menitiskan air mata. #Currhat

A post shared by InTrend Malaysia (@intrendmalaysia) on

Keturunan ada sejarah kans3r

Dia juga menyatakan bahawa ris@u dengan kond!si diri kerana mempunyai keturunan yang mengaIami sak!t kans3r. Oleh seb@b itu, dia sentiasa berdoa untuk mengand0ng dalam masa terdekat.

“Seb@b itu tahun ini kalau boleh nak sangat mengand0ng dan berdoa Allah makbulkan doa saya. Seb@b apa, keturunan keluarga saya semua kans3r. Jadi, setiap kali sak!t di bahagian pangkaI rah!m saya ris@u.”

Minta maaf dengan suami

Pada program yang membawa tajuk Zuri@t Syurga itu, Elizad turut meminta maaf pada suaminya sekiranya gagaI memberikan zuri@t.

“Saya bukan wanita sempurna. Walaupun dari segi luaran dia nampak saya seorang yang ceria, tapi andai kata saya tak mampu berikan dia zuri@t, saya minta maaf.”

Program yang dih0skan oleh Amin Idris dan Nabila Huda turut mengund@ng Izzue Islam bagi berkongsi Iuahan berkenan zuriat. Mereka juga turut menjemput Mufti Wilayah Datuk Dr. Zulkifli Al-Bakri  bagi memberikan sedikit perkongsian kepada semua..

Semoga Siti Elizad dan pasangan dikurniakan cahaya mata secepat mungkin. Inn Shaa Allah.

Sumber : Harian Metro, Intrendmalaysia, Siti Elizad

Via OMM

Be the first to comment on "[VIDEO] Men4ngis ingin zuriat, Siti Elizad nekad mahu jaIani lVF, ris@u sak!t lama berulang"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*