Lagi video Chacha Maembong terseebar

Sejak awal minggu lalu, menerusi sebuah akaun di laman Twitter telah memuatnaik beberapa buah video yang menunjukkan beberapa orang wanita sedang asyik berhi1bur.

Malah lebih meng3jutkan salah satu wanita di dalam video-video tersebut dikatakan mirip pelakon, Chacha Maembong.

Lagi Video Chacha Ters3bar

Dalam video-video itu, Chacha dilihat telah berpart1i di sebuah lokasi di Bali,Indonesia bersama rakan-rakannya.

Tidak cukup dengan itu, akaun tersebut turut memuatnaik sebuah video seorang wanita mirip Chacha yang bercumbv sambil menari dengan seorang wanita lain dipercayai juga rakannya.

Netizen Mula Banjiri Ruangan Komen Chacha

Meninjau ke akaun Instagram Chacha, di beberapa posting muatnaik terbaharunya kelihatan netizen mula membanjiri ruangan komen dengan beberapa persoalan mengenai video nya yang tular itu.

Berdasarkan akaun yang dimuatnaik oleh pengguna tersebut, selain Chacha terdapat beberapa orang selebriti wanita yang lain turut menjadi m@ngsa dipercayai bertujuan sesuatu yang tidak bermor@l.

Tak kenal, tak apa – Chacha Maembong

Biarlah dirinya kurang popular, dilimpahi cerita sensas1 ataupun tidak diperkatakan ramai asal kerjaya seni sentiasa menunjukkan peningkatan. Itulah pendirian pelakon, Chacha Maembong, 23.

Tidak seperti kakaknya, Emma Maembong, Chacha dilihat seorang artis yang lebih bersikap ‘low profile’. Pada masa sama, dirinya berusaha mengelak daripada terjerumvs ke lembah kontrovers1, mahupun menyaksikan kisah peribad1nya dijaja.

Seboleh-bolehnya, Chacha atau nama sebenarnya Siti Aisyah Ismail Embong tidak rela andai diri dihambat gosip liar yang mem@lukan dirinya.

“Cukuplah… Dahulu, saya sering dikaitkan dengan gosip yang tidak masuk ak@l. Hari ini, saya memilih hidup yang ‘low profile’ supaya diri lebih tenang.

“Saya tak kisah dianggap tidak popular, asalkan rezeki yang diterima masih tidak putus-putus. Jika orang tidak kenal saya pun tidak mengapa, asalkan masih ada ruang privas1 dalam kehidupan saya.

“Sebab itulah, saya kini memilih untuk bersederhana dalam apa juga perkara,” katanya kepada BH Online.

Chacha berkata, dia sengaja memperlahankan rentak kerjaya seni supaya dirinya tidak terlalu menonjol.

“Apa gunanya jika wajah sering menghiasi kaca TV, tetapi cuma bersifat seketika. Ramai orang meramalkan, jika nama kita cepat naik, maka dengan mudah juga kita akan j@tuh.

“Jadi, saya pilih jalan pertengahan, biar lambat asalkan selam@t. Saya bukannya mahu berada sekejap sahaja dalam bidang lakonan, sebaliknya ingin bertahan lama berkongsi bakat dan mencari rezeki di persada seni.

Saya tidak mahu melalui gelombang naik turun, tetapi saya mahu kekal relevan. Memang ia bukan mudah, apatah lagi dengan kemunculan ramai bintang baharu. Tetapi, ia tetap persaingan yang s1hat.

“Saya juga bukan sudah hilang tar1ng seperti diperkatakan, tetapi saya pilih jalan untuk tidak terlalu menonjol ke depan,” katanya.

Pelakon yang diperkenalkan menerusi drama, Kau Yang Terindah, pada 2012 itu berkata, rezeki tetap tidak putus-putus dalam bidang berkenaan biarpun dirinya tidak menonjol seperti Emma.

“Saya tahu, nama Emma sering menjadi bualan, saya pula kelihatan sepi. Saya memang memilih jalan ini kerana tidak sanggup melalui kontrovers1 seperti dihadapi kakak.

“Bayangkan, walaupun Emma yang terpalit kontroversi1, tetapi ramai wartawan tetap mencari saya. Ia agak memen1ingkan kepala. Bukan saya tidak mahu mengangkat panggilan, tetapi saya bukannya si empunya badan. Saya tidak tahu apa yang Emma rasa, jadi saya tidak berhak memberikan komen.

“Kontroversi1 membabitkan Emma turut menyedarkan saya, lebih baik saya pilih hidup sederhana dan tidak terlalu menjadi perhatian umum,” katanya

p/s:  Nampaknya, apa yang Chacha Maembong tidak sama dengan apa yang dia lakukan sekarang. Di harapkan Chacha Maembong kembali ke pangkal jalan dan mengelakkan aktivti-aktivti yang tidak bermor@al kerana gerak geri artis itu selalunya di perhatikan dan dijadikan idola oleh sesetengah remaja yang masih mentah

Apa kata anda? Kongsikan bersama kami

sumber; murai.my

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  pisang daily

Be the first to comment on "Lagi video Chacha Maembong terseebar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*