“Aku rasa dia tak minat orang pregnant” – Dakwaan Hana Azraa Mengatakan PU Abu Cur4ng Buat Netizen Meluat

Setelah beberapa lama tak dengar kontr0versi tentang bekas peserta Pencetus Ummah ini, baru-baru ni namanya kembali menjadi perbualan orang.

Topiknya masih sama, PU Abu didakwa cur4ng dengan isterinya. Kalau korang semua ikuti perkembangan lelaki ini, korang mesti tahukan yang isteri barunya, Hana Azraa kini sedang sarat mengandung anak mereka.

Untuk korang yang tak tahu, beberapa hari lalu, Hana telah memuatnaik gambar seorang wanita di Instagram peribadinya mengatakan bahawa perempuan dalam gambar tersebut adalah kekasih suaminya.

Bagaimanapun, gambar ini telah dipadam beberapa minit selepas itu dan PU Abu telah pun tampil menjelaskan situasi tersebut dengan menafikan dakwaan dari isterinya itu.

“Aku rasa dia tak minat bini dia pregnant”

Ekoran dari ini, ramai netizen telah memberikan pelbagai reaksi tentang dakwaan ini. Ada yang mengatakan PU Abu tak suka isterinya mengandung kerana sebelum ini pun dakwaan cur4ngnya berlaku semasa bekas isterinya, Ain Afini sedang mengandung.

Ada juga yang mengatakan ini adalah k4rma kerana Hana pernah mer4mpas PU Abu dari bekas isterinya dulu.

Ada pula yang mengaitkan insiden ini dengan cor0nav1rus yang tengah melanda dunia sekarang ni…

Dah macam trend pulak sekarang dedah kecur4ngan pasangan dekat media sosial ek.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber : Lobak Merah

Be the first to comment on "“Aku rasa dia tak minat orang pregnant” – Dakwaan Hana Azraa Mengatakan PU Abu Cur4ng Buat Netizen Meluat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*