“Oh mak mkn duit anak…”- Ibu Balqis Dedah Sesuatu Yang Mengeejutkan Kepada Aliff Syukri

Seringkali Datuk Aliff Syukri mendapat pujian ramai apabila tampil membantu orang yang memerlukan dan kali ini pula, adik Puteri Balqis iaitu seorang pelakon yang kini dalam kesusahan dilihat bersama usahawan itu.

Menerusi satu video dimuat naik di laman Instagram milik Datuk Aliff Syukri sememangnya menarik perhatian netizen yang mengikuti kisah Puteri Balqis dimana ramai yang ingin dia dibantu.

Bagaimanapun, perkongsian ini membuatkan pengikut dan peminat usahawan ini respect dengannya apabila melayani baik Puteri Balqis dan ibunya.

Namun siapa menyangka, ibu Puteri Balqis juga mempunyai kisah dengan usahawan itu apabila bertanyakan jawatan kosong untuk dia bekerja dan kisah itu sekitar tahun 2018.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

. . Abang sedih dengan apa yang berlaku dan abang tak nak salahkan sesiapa.. abang percaya berat lagi mata Memandang berat lagi bahu yang memikulnya… abang cuba bantu yang mana yang termampu… cuba korang komen kat bawah apa patut abang lakukan lagi untuk mengubati sakit Puteri?? abang begitu sedih kalau nak tahu kisah selanjutnya korang pergi sahaja dekat YouTube tv Telajak laris abang dah posting di sana . . Kalau korang nak beli bam budara @as.legacymalaysia yang abang guna ini ..korang boleh komen di ruangan komen di bawah 👇🏻👇🏻 “saya nak cuba” hargaRM 25 sahaja nanti team abang akan balas komen anda dan akan hantar di depan pintu rumah anda cepat stok terhad .. atau wussp no +60 12 544 4302 utk jadi rakan bisnes

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Puteri Balqis juga dilihat menyangkal dakwaan buruk mengenai ibu malah orang yang banyak membantu pelakon berusia 13 tahun itu adalah ibunya sendiri.

Dalam pada itu, pandangan kurang senang terhadap ibu Puteri Balqis juga disangkal kerana dia memberitahu dia tidak pernah tidak berkerja.

Bagaimanapun, Datuk Aliff Syukri juga sedih mendengar kisah Puteri Balqis dan menanyakan peminat dan pengikut apa yang patut dilakukan.

Selain memuji tindakan Datuk Aliff Syukri, mereka turut memberikan cadangan buat usahawan itu dengan meminta agar ibu Puteri Balqis diberi pekerjaan.

VIDEO PENUH :

Sumber: Datuk Aliff Syukri

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber : HCL via Apple Hijau

Be the first to comment on "“Oh mak mkn duit anak…”- Ibu Balqis Dedah Sesuatu Yang Mengeejutkan Kepada Aliff Syukri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*