Tak Sangka Demi Buat Bekas Kekasih C3mburu, Lelaki Ini Sanggup…

Sejak dua hari lalu tular di sosial media dengan satu status kisah seorang lelaki yang cuba buat bekas teman wanita c3mburu. Namun kisah lelaki ini dengan plot twist demi untuk buat bekas kekasih c3mburu yang tidak diduga ini telah meraih perhatian ramai.

Kisah lelaki ini yang secara tidak sengaja terserempak dengan bekas tempat wanitanya dan cuba membuatkan wanita itu c3mburu dengan cara yang cukup kreatif menjadi bualan hangat netizen.

Menerusi status yang tular itu, lelaki tersebut terkejut melihat bekas teman wanitanya bersama kekasih baru sedang makan. Dia yang ditegur oleh bekas buah hati cuba untuk membuatnya c3mburu dengan mengatakan dia dan isterinya mahu membeli barang kelengkapan bayi.

Dia kemudiannya memasuki pasaraya itu dan membeli segala kelengkapan bayi. Namun hakikatnya, lelaki itu masih bujang dan kini mahu menjual semula kelengkapan tersebut.

Berikut adalah perkongsian semula oleh seorang pengguna Twitter:

Perkongsian kisah plot twist buat bekas kekasih c3mburu ini telah meraih hampir 17,000 retweets dan 10,100 likes. Rata-rata netizen meninggalkan reaksi mereka di ruangan komen seperti berikut:

“Yang cerdik sangat beli baby seat kenapa? Mesti berjenama tuu”

“Facebook ni kalau kelakar, kelakar betul”

“Hahahah aduh dia nak acah bahagia sampai gitu sekali”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber: anakpakdinke13 via HCL

Be the first to comment on "Tak Sangka Demi Buat Bekas Kekasih C3mburu, Lelaki Ini Sanggup…"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*