“Comel dooh”- Neelofa payung video ‘raya shoot’ dengan sepupu, semua dipuji cantik!

Siapa tidak kenal dengan selebriti serba boleh ini, Neelofa yang bukan sekadar bergelar pelakon namun dia juga cukup terkenal sebagai ahli perniagaan. Dia telahpun menjadi salah seorang selebriti berjaya dalam industri tanah air.

Menerusi laman sosial Instagram, Neelofa juga merupakan selebriti yang memiliki ramai followers yang berjumlah 6.7 juta dan ternyata setiap perkongsian daripada selebriti jelita ini menjadi perhatian ramai.

Terbaru, Neelofa dilihat berkongsikan satu rakaman video dan menurut wanita berusia 30 tahun ini dia bersama-sama sepupu melakukan ‘raya shoot’.

Neelofa dengan sepupu jadi perhatian

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Family affairs sometimes involves shooting a @zaloramy Raya campaign with my cousins! #letsrecap2019

A post shared by Neelofa (@neelofa) on

“Did a raya sh0ot for @zaloramy with my cousins. We should do this more often @qalisharay @nataliaamran @ct_ray! #letsrecap2019,” ujarnya menerusi perkongsian video berkenaan.

Malah sekeping foto dia bersama 3 orang lagi sepupunya meraih perhatian pengikut Neelofa dan peminat sehinggakan perkongsian foto berkenaan mendapat lebih 60 ribu tanda suka dalam masa yang sekejap sahaja.

Ternyata perkongsian Neelofa ini membuatkan ramai memuji kecantikan keluarganya yang dikatakan semua mempunyai rupa paras yang cantik.

Manakan tak, lihat sahaja wajah sepupunya menerusi perkongsian video dan foto itu manakala menerusi ruangan komen pula rata-rata peminatnya tidak melepaskan peluang meninggalkan pujian buat Neelofa dengan sepupu.

Alaa semua cantik

Sepupu sepapat memasing lawo

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber: Neelofa via HCL

Be the first to comment on "“Comel dooh”- Neelofa payung video ‘raya shoot’ dengan sepupu, semua dipuji cantik!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*