“Dari Bulan Lepas Teman Awak Tidur Dalam Tandas ..” – Nadzmi Adhwa Sebak Isteri Hamil Anak Sulung

Pelakon Nadzmi Adhwa mendedahkan isterinya, Ardell Aryana kini disahkan hamil anak pertama. 

Kata Adhwa dia berasa terharu kerana tidak terfikir yang isterinya sedang berbadan dua.

“Saya tak tahu pun dah ada adhwardell junior dalam perut awak. Tiba- tiba sekarang dapat tahu. 

“Sebak sangat. Patut la awak asyik nak makan je. Tapi kemudian awak tidak mahu makan. 

“Dari bulan lepas teman awak tidur dalam tandas  sebab muntah teruk. 

“Ingatkan penyakit lama awak datang semula sebab awak tidak mahu makan dan asyik muntah,” tulisnya di Instagram.

Tambah pelakon filem Busut Bonang menyifatkan ini rezeki anaknya untuk turut sama ke Syria bagi menyertai misi kemanusiaan di sana.

Dalam pada itu, pemilik nama sebenar Nadzmi Adhwa Nor Adzmi memohon kepada semua untuk mendoakan keselamatan isteri dan anak yang berada dalam kandungan.

“Rupanya Allah nak bagi kita rezeki untuk kita bawa dia pergi bersama kita di Syria.

“Terima Kasih Allah. Alhamdulillah, semoga Allah permudahkan segala urusan awak (Ardell) dan sentiasa diberkati Allah. 

“Saya akan sentiasa ada disebelah awak. Minta kalian doakan isteri dan anak dalam kandungan sentiasa sihat,” tulisnya lagi.

View this post on Instagram

Syukur pada Allah ❤️ Saya tak tahu pun dah ada adhwardell junior 👶🏻 dalam perut awak masa ni 🤰🏻Tiba tiba sekarang dapat tahu. Sebak sangat. Patut la awak asyik nak makan je. Tapi lepastu awak taknak makan. Dari bulan lepas teman Awak tido dalam toilet sebab muntah teruk ingat kan penyakit lama awak datang balik sebab awak taknak makan and asyik muntah. Rupanya Allah nak bagi kita rezeki untuk kita bawa dia pergi bersama kita di Syria. Terima Kasih Allah ! Alhamdulillah ! Semoga Allah permudahkan segala urusan awak dan sentiasa diberkati Allah. Saya akan sentiasa ada disebelah awak. Minta korang doakan isteri dan anak dalam kandungan sentiasa sihat ya 🤰🏻❤️ Syukur Ya Allah 🤲🏻 #Adhwardell Junior 2020 😍 New Journey for me 🤲🏻

A post shared by ناذمي ادهوا نور اذمي (@nadzmiadhwa) on

Sementara itu menerusi sebuah entri di IGnya, Ardell turut berkongsi alat ujian kehamilan yang menunjukkan tanda positif.

View this post on Instagram

Mula-mula🤢🤮( ingat keracunan makanan sebab sebelum ni masuk hospital sebab keracunan makanan , sebab keadaan nya sama )cuma muntah kuning sampai lembik, muntah-muntah-muntah adalah lebih 20x sehari 😇 rupanya rezeki Allah nak bagi 😢 tak perasan pun kehadiranya ( Nak ikut saya sama-sama buat misi kemanusiaan bulan 1 ni agaknya baby ni 👶🏻) inshaallah . Cerita nya , Pukul 11pagi macam tu rasa nak pergi Klinik ( sebab tak percaya dengan penilaian mata sendiri ) huhu . SLIDE LEFT 👉🏻👈🏻 Rumah vs klinik . Alhamdulillah Double Line 😭😭🤲🏻 mula check sendiri kat rumah saja2 ( sebab mula2 dulu beli ada lebih 1 ) tanpa terfikir akan positive terus try sebab malas simpan tiba-tiba ( sampai lah blur tahap level kurang cerdik aku sebanyak 80% ) sampai 10x baca kat arahan tu 1 line apa 2 line apa walaupun sebelum ni pernah try tapi naik 1 line 😅 tak tau time ni rasa macam mana ( ada yang macam saya ? ) . Terus cakap kat wawa jom pergi klinik jap ,dia cakap sakit ke ?nak pengsan ke ?? Saya tak cakap apa, Terus tunjuk ni haa 2 LINE , dia cakap sambil main game kt hp .. hmm ingat kenapa tadi risau saya , takpela awak belum rezeki kita jangan sedih 😠🤣. Saya pun dengan kening bekerut terus cakap kertas ni cakap 2 LINE pregnant 🤰🏻.. dia terus haaa ???siapa pregnant ? Dengan masing2 blur dan mendiam kan diri terus ke klinik sah kan . Masuk bilik doctor setelah bagi Botol air kencing’z . Doctor 👩🏻‍⚕️kata tengok ni baik-baik , air urine awak .. kalau dekat UPT saya ni naik 2 LINE bermakna awak memang SAH hamil 😢( naik terus beberapa saat 2 line ) wawa punya terkejut waktu tu mcm kelakar ada sedih pun ada 😆. Balik klinik amik ubat , terus masing2 sengih macam kerang busuk tapi diam seolah-olah masing2 sedang berangan & di awang – awangan🤭🤣😂. Cuma membingungkan berapa lama dah agak nya awak dalam perut saya wahai anak👶🏻 ? 😊 nanti umie check hari lain ye . Harini cukup hari ini dulu saya kongsikan berita ini . Alhamdulillah rezeki Allah pada kami , doa kan semoga Anak dalam kandungan ini sentiasa sihat & doa kan saya juga 🤗 , ini sahaja perkongsian saya saat ini . NEXT sy akan kongsikan berapa lama dah usia nya dalam kandungan saya inshaallah ❤️ #Adhwardell junior #coyg

A post shared by نور الهداية (@ardellaryana) on

Walau bagaimanapun, Adhwa dan Ardell tidak mendedahkan usia kehamilan kepada umum.

Menjengah di ruangan komen, rata-rata rakan artis dan pengikut turut sama mengucapkan tahniah kepada pasangan ini serta mendoakan semoga segalanya dipermudahkan.

Terdahulu, Nadzmi dan Ardell berkahwin pada 1 September lalu dalam satu majlis sederhana yang diadakan di Seri Kembangan.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @PisangDaily

Sumber: Instagram nadzmiadhwa/ardellaryana via gempak

Be the first to comment on "“Dari Bulan Lepas Teman Awak Tidur Dalam Tandas ..” – Nadzmi Adhwa Sebak Isteri Hamil Anak Sulung"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*