Tular Mesej Mesra Seorang Wanita, Zara Zya Tepis D4kwaan Pvtus Tunang Kerana Tidak ‘Straight’

Belum selesai lagi mengenai k3s pvtus tunang di antara pasangan ‘h0t’ Malaysia iaitu Zara Zya dan Hafreez Adam. Kedua pihak lebih senang menutup mulut daripada mendedahkan punca utama mereka berpisah.

Pun begitu, kini berterbangan pula khabar angin mengatakan bahawa sebab sebenar ikatan itu terputus adalah kerana Zara Zya tidak ‘straight’ dan mempunyai hubungan sejenis dengan wanita lain.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

. Yang min x faham…. apa motif wanita ini share perbualannya dgn @zarazya ??? . #zarazya #hafreezadam #apakes

A post shared by ApaKes? (@apakesofficial) on

Hal ini kerana kelmarin sebuah video perbualan mesra pelakon wanita itu bersama seorang wanita telah tular ke seluruh pelosok media sosial. Wanita itu dikatakan mempunyai hubungan yang rapat dengannya.

Pun begitu, Zara sendiri telah tampil dan menjelaskan bahawa khabar angin itu semua adalah tidak benar dan dia hanyalah mempunyai hubngan sebagai rakan dengan wanita berkenaan dan tidak lebih daripada itu, lapor Berita Harian.

“Saya dan wanita itu cuma kawan baik. Video mesej yang tular itu sekadar komunikasi antara kawan. Saya tidak tahu apa tujuan dia memuat naik rakaman itu di laman sosial,” jelasnya.

Zara juga berkeras menafikan bahawa sebab dia putus dengan Hafreez adalah sebab kemunculan orang ketiga. Selain dia turut menolak spekulasi bahawa dia sebenarnya suka dengan wanita.

“Sump4h, itu bukan punca kami pvtus kerana saya dan wanita terbabit hanya berkawan. Serius, saya bukan ke arah itu (hubungan sejenis).

“Rasanya orang lain pun apabila bermesej dengan kawan perempuan yang rapat, pasti ada menyebut perkataan sayang,” katanya.

Apabila ditanya mengenai video tersebut, Zara mengatakan bahawa dia sendiri telh mendapatkan penjelasan daripada wanita tersebut tetapi masih tidak memahami atas alasan apa yang membuatkan dia memuat naik perbualan mereka.

Hafreez ketika dihubungi turut menyangkal dakwaan bahawa wanita itu adalah punca dia dan Zara berpisah. Hafreez berkata, tidak mungkin bekas tunangnya itu menjalin hubungan sejenis kerana dia tidak pernah melakukan perkara yang boleh menimbulkan syak wasangka.

“Video itu bukan punca kami putus, malah sepanjang mengenali Zara, dia sangat manja dan tidak pernah pula berkelakuan pelik.

“Saya tidak tahu, tetapi mungkin juga ada orang yang berniat tidak baik terhadapnya. Namun, saya tidak dapat mengulas panjang mengenai isu ini kerana dia bukan tunang saya lagi,” jelasnya.

Macam-macam betul!

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber : -CARI

Be the first to comment on "Tular Mesej Mesra Seorang Wanita, Zara Zya Tepis D4kwaan Pvtus Tunang Kerana Tidak ‘Straight’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*