“Saya Tak Akan Maafkan Sampai Awak Masuk Li4ng L4had” – Mel4mp4u! Sissy Iman Ber4ng Individu H!na Ibu

Penyanyai Sissy Iman membalas komen neg4tif melamp4u seorang individu terhadap ibu kesayangannya.

Sissy mended4hkan perkara itu menerusi satu kenyataan menerusi entri terbaru diakaun Intagram miliknya semalam.

Menurut Sissy, dia tidak akan memaafkan individu yang menggunakan id Chainsmoker Hailey kerana menulis kata-kata bi4d4p berkenaan ibunya.

“Assalamualaikum Chainsmoker Hailey, berd0sa dengan Allah, bertaubat pohon doa. Insya-Allah terampun. Berd0sa dengan manusia, selagi manusia itu tak ampunkan, dibawa sampai hari ki4m4t.

“Awak nak kutvk saya boleh. Tapi awak nak kutvk mak saya… Itu mak saya, syurga saya. Dan saya tahu apa awak cakap itu tak betul sama sekali.

“Sesuka hati awak awak cakap benda yang awak sendiri tak pasti. Awak h!na. Awak tudvh. Awak sepertinya sunggu Maha Tahu.

“Hati saya dah tergvris kerana awak sesuka hati mengh!na saya dan mak saya. Saya tak akan maafkan awak sampai awak masuk ke li4ng lah4d sehinggalah kita dibangkitkan satu hari nanti.

“Cari saya di padang M4hsy4r dihari perhitvngan nanti,” tulisnya.

 

Dalam pada itu menerusi ruangan komen, rata-ratanya meluahkan rasa m4rah dengan tindakan h!na individu berkenaan.

“Betul, kalau libatkn mak bapak dim4ki-m4ki siapa pun tak akan boleh terima… So mer4ngkak la mencari esok dan tiada maaf bagimu,” komen @kamacaliff

“Kurang ajarnya kau main kutvk-kutvk mak orang, kau ingat kau tu tuhan ke hah yang nak buat sangat tu. Kang kak Sissy ajak kau jumpa tak tercakap pulak kau herh belakang je berani buat apa,” tulis @liena.yusof.

Terdahulu, seorang individu telah memberikan komen berb4ur kutvkan dan h!naan terhadap ibu Sissy sehingga menyebabkan penyanyi itu ber4ng.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber : Gempak via TubeViral

Be the first to comment on "“Saya Tak Akan Maafkan Sampai Awak Masuk Li4ng L4had” – Mel4mp4u! Sissy Iman Ber4ng Individu H!na Ibu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*