“Mula-Mula Kata Ejen Agensi Umrah, Tapi Bila Dah Kant0i..” – Suhaimi Saad Cuba Meniipu Lagi?

Suhaimi Saad buat hal lagi. Kali ini menawarkan pakej umrah untuk menarik minat rakyat Malaysia menunaikan ibadat bersamanya.

Lebih parah adalah menggunakan nama syarikat lain yang konon mewakilkannya.

Rahsia itu terbongkar apabila warganet di Twitter mendedahkan perbualan antara syarikat Rabbani Travel Tours dengan prospek umrah.

Rupa-rupanya Suhaimi membuat poster mirip syarikat tersebut sebagai agenda!

Maka, ramai yang berasa marah sehingga ada yang menguguut untuk membo1ikot agensi tersebut selagi Suhaimi dan isterinya Ina menjadi wakil.

Setelah menyedari hal yang berlaku, agensi tersebut menegaskan bahawa mereka tidak pernah menugaskan suami isteri tersebut mewakili agensi mereka. Malahan mereka turut menghubungi Suhaimi tetapi panggilan tidak berjawab.

Sementara itu, Suhaimi pula membuat kenyataan mereka tidak mewakili Rabbani Tours sedangkan poster sebelum ini sudah membuktikan yang dia menggunakan logo agensi tersebut.

Pening betul rakyat Malaysia bila terpaksa menghadapi situasi sebegini. Malahan menurut agensi pelancongan, sudah banyak kali nama syarikat mereka digunakan oleh artis untuk meniipu orang ramai.

Sampai bila kita terpaksa menghadapi drama sebegini? Mungkin kita yang celik IT tidak terpedaya dengan auta Suhaimi tetapi bagaimana dengan orang-orang tua di kampung? Siapa yang mahu menyedarkan mereka?

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber : CARI via KhalifahMedia

Be the first to comment on "“Mula-Mula Kata Ejen Agensi Umrah, Tapi Bila Dah Kant0i..” – Suhaimi Saad Cuba Meniipu Lagi?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*