Diam-diam Hairi Safwan Rupanya Sudah BergeIar Jutawan

Siapa sangka dari seorang pelanggan kini menjadi pengsas bersama.  Dalam diam-diam Juara pr0gram realiti Anak WayangHairi Safwan sudah hampir 6 tahun menyertai sebuah syarikat pengeluar pr0duk kesihatan iaitu TKO Nutrition Sdn Bhd (TKO Nutrition).

Hairi ditemui ketika sidang media selepas pelancaran majlis pengenalan sistem rakan niaga dan pelantikan duta pr0duk Mega 3.0TKO Nutrition. Pelakon dan pengarah, Zul Huzaimy telah dipilih dan dilantik menjadi duta produk Mega 3.0.

Rupa-rupanya Hairi sedang bergiat aktif dalam bidang perniagaan. Hairi akui sudah lama menggunakan pr0duk ini dan yakin dengan keberkesanannya. Selain mampu menurunkan berat b@dan, ia mampu memberi tenaga dalam menjalani aktiviti seharian.

Bila ditanya mengenai ura-ura mengatakan dia sudah bergeIar jutawan, Hairi tidak menaf!kan dkwaan itu.

“Ya, Syukur alhamdulilah. Lagi-lagi TKO Nutriti0n kini mendapat sambutan yang menggalakkan dari pembeli dan tiba masanya berkongsi rezeki dengan orang lain pula”- katanya

Menurut Hairi, TKO Nutrition mewujudkan sistem jualan yang baharu diperkenalkan iaitu konsep jualan menerusi rakan niaga bagi menggantikan sistem ejeen dan st0kis yang dilaksanakan pihaknya sebelum ini.

View this post on Instagram

Nak jana pendapatan dengan RAKAN NIAGA TKONUTRITION SDN BHD… Untuk membeli https://www.tkonutrition.com.my/or5p Ada 7 free gift yg kami sediakan…

A post shared by Hairisafwan (@hairisafwan) on

“Sekiranya ada yang berminat menjadi rakan niaga, bolehlah daftar di laman web kami. Rakan niaga boleh dapat k0misyen sehingga 25 peratus dari setiap pr0duk, jika orang ramai membuat pembelian melalui pautan khas yang diberikan”- katanya

“Untuk memudahkan ahli, sistem rakan niaga juga membolehkan mereka memantau sendiri jumlah jualan, klik, pendapatan, pembayaran k0misyen dan lain-lain lagi di dashboard mereka sendiri. Pembayaran k0misyen yang akan terus dibuat selepas pelanggan menerima tempahan kebiasaannya dalam tempoh dua hingga tiga hari bekerja,”

Dipetik dari BH Online, pengasasnya, Izzaham Hamid berkata mereka menyasar untuk menjual antara 70,000 hingga 100,000 unit produk berkenaan dalam tempoh enam bulan.

Untuk tujuan promosi, TKO Nutrition merancang untuk membuat menjadi salah satu penaja rasmi bagi program-program TV mahupun acara berprestij dalam masa 2 tahun akan datang.

Untuk mendapatkan lebih maklumat mengenai pr0duk atau pun menjadi rakan niaga, bolehlah ke laman ses@wang ini: www.tkonutrition.com.my . Apa-apa pun Murai MY mengucapkan semoga Hairi terus maju dalam bidang yang diceburi ini.

 

Sumber:murai

 
Facebook Comments

Be the first to comment on "Diam-diam Hairi Safwan Rupanya Sudah BergeIar Jutawan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*