Mcm anak dara”- Serba hitam juga ‘meletop’, lagi Elfira Loy dipuji ramai

Siapa saja yang tidak c3mbvru dengan selebriti terkenal ini, Elfira Loy. Malah meskipun, baru saja habis berp4ntang selepas melahirkan anak sulungnya, bukan hanya wajah bertambah berseri malah berat badannya juga dipuji ramai.

Ini kerana, dia sejak kebelakangan dilihat kurus berbanding ketika mengandung dan bagi sesetengah wanita pula susah untuk menurunkan berat badan selepas melahirkan anak mereka.

Bagaimanapun, jika sebelum ini majlis pertama yang dihadirinya selepas habis berp4ntang menjadi perhatian, kini sekali lagi dia jadi tumpuan ramai.

Elfira Loy pada ketika itu memakai serba putih dan penampilannya yang cantik dan kelihatan langsung itu mendapat pujian netizen serta selebriti terkenal.

Namun begitu, kali ini Elfira Loy mengenakan pula busana serba hitam dan dia tetap kelihatan menawan dengan gayanya sehingga ramai memuji kecantikan pelakon ini.

Serba hitam pula jadi perhatian

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

went crazy and keep changing my lip color at the official launcing @guccibeauty store in KLCC . The packaging is so lux . If you’re going there , dont forget to checkout their matte lipstick in code we met in argentina & the painted veil. Cantik gila! #guccibeauty #guccibeautymy

A post shared by 25 | 🇲🇾 | (@elfiraloy) on

Elfira Loy dilihat menghadiri majlis jenama mewah, Gucci Beauty dan sehingga kini tiga foto dikongsikan terbaru dilaman Instagram ini sudah mencecah lebih 40,000 tanda suka.

Selain itu, foto wajah selebriti ini juga dikatakan sangat cantik sehingga pelbagai maklum balas ditinggalkan menerusi ruangan komen buatnya.

Macam belum kahwin je dia ni, haha anak dara sangat. Cantik doh

Cantiknya

Black ini the house, beauty

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber : HCL

Be the first to comment on "Mcm anak dara”- Serba hitam juga ‘meletop’, lagi Elfira Loy dipuji ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*