Eizlan Yusof kahwin, bakal adakan majlis 4 hari dengan kos RM1000000.00

Semalam, majlis bahagia antara Datuk Seri Eizlan Yusof yang mana telah selamat diijab kabul dengan wanita pilihannya, Natasha Rosa Boudville. Pelakon popular ini bagaimanapun, dengan sekali lafaz sah bergelar suami.

Eizlan Yusof kahwin, sah bergelar suami sekali lafaz

Datuk Seri Eizlan Yusof dan Natasha disatukan dalam majlis yang cukup meriah di The Glass Suite, Bora Ombak, Marina Putrajaya.

Menurut sumber, pelakon ini memberikan mas kahwin RM80 serta sebentuk cincin berlian dan wang hantaran sebanyak RM12,121.90. Sama cantik, sama padan!

Dalam pada itu, pada Ogos tahun lalu pula wanita pilihannya yang merupakan keturunan Serani telah memeluk Islam. Manakala menerusi majlis bahagia mereka, dia menyerahkan lima dulang hantaran dan dibalas tujuh dulang pula oleh pihak lelaki.

Datuk Seri Eizlan Yusof menerusi mStar juga mengatakan sangat terharu dengan sokongan diberi yang mana sudi menjadikan majlis bahagianya semalam sangat meriah.

Dikhabarkan juga, majlis resepsi Datuk Seri Eizlan Yusof dan wanita pilihannya itu bakal berlangsung pada hari Jumaat di lokasi yang sama.

Bagaimanapun, menurut sumber juga majlis pernikahan pasangan ini berlangsung selama empat hari berturut-turut selain menelan kos sehingga lebih RM1 juta.

Menjenguk kelaman Instagram mStar, ramai mengucapkan tahniah buat mereka dan mendoakan agar kekal sehingga ke Jannah.

Ternyata juga, kos RM 1 juta itu menarik perhatian ramai. Namun netizen menganggap ianya biasa bagi selebriti dan turut memberikan respon positif mengenai hal itu.

Rezeki dia…

Actually untuk artis rasanya sikit…

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pisang Daily

Sumber: mStar via HCL

Be the first to comment on "Eizlan Yusof kahwin, bakal adakan majlis 4 hari dengan kos RM1000000.00"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*